Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Coverkit (Snowdrop x Jaytail) Empty Coverkit (Snowdrop x Jaytail)

wo maa 28, 2018 2:43 pm
22/04/2017

Coverkit
Coverkit is vernoemd naar de beschermende drang die beide ouders hebben naar hun kitten. Jaytail, die iedereen die close is bij hem kwijtraakt; Snowdrop, die nooit zal stoppen met rouwen om haar verloren Butterkit. Ze willen beschermen wat ze nog hebben en deze laatsgeboren kitten is geen uitzondering.

Als jongste van de familie voelt Coverkit zich graag beschermt. Hij is niet moedig maar ook niet per se bang; hij komt zelfzeker over maar zal nooit risico's nemen. Of dit nu fysiek is of mentaal. Hij zal nooit zijn crush vertellen dat hij verliefd is op haar, hij zal nooit in een boom klimmen als er niemand beneden staat om hem op te vangen. Hij vind zichzelf iemand waarop je kan steunen, een schouder om op te huilen, maar dat is niet altijd even waar; als het te moeilijk word, te zwaar word, dan is hij weg. Coverkit is niet trouw. Hij is zoals het licht: the way of least resistance. Dit zorgt ervoor dat hij snel opgeeft bij zijn trainingen, later als apprentice, maar dat hij ook bijvoorbeeld niet snel iets zal doen dat tegen de regels is. Dat geeft toch alleen maar problemen. Hij is best egoïstisch al weet hij ook wanneer zijn wil er niet toe doet. Hij is eerlijk, maar ook in de zin van dat hij nooit iets voor je zal verzwijgen. Geheimen zijn niet veilig bij hem; ook zijn eigen geheimen niet. Hij flapt ze er maar uit. Hij heeft weinig filters tussen zijn brein en zijn mond, maar later leert Coverkit wel om er minder uit te flappen. Toch zal hij er altijd moeite mee hebben om geheimen te bewaren.

Coverkit is een Lilac point katertje. Hij is van gemiddelde grootte. Hij heeft lichtblauwe, bijna grijze ogen. Ze zijn niet bijster opvallend; maar niets aan hem is dat. Hij heeft op dit moment nog geen littekens. Coverkit is ook hardhorend; niet doof, maar je moet luid genoeg praten of hij verstaat je niet. Dit kan problemen geven bij het jagen en bij het vechten, maar het is niet erg genoeg dat hij geen warrior kan worden.
~
Ik kon mezelf niet houden, hehe xD Ik heb heel lang getwijfeld voor ik hier een aanmelding zou maken, maar ik heb het uiteindelijk toch gedaan. Ik wil zo graag een kitten van snow en van jay <3 Daarbij lijkt dit katertje me ook heel leuk om te spelen. Hardhorend en altijd doen wat het makkelijkste is. Dat betekent dus ook soms dingen expres niet horen, omdat het te vervelend zou zijn om erop te reageren. Wanneer zijn moeder hem iets vraagt, bijvoorbeeld ;3
Ik hoop dat jullie Coverkit willen kiezen, maar ik wil ook al de anderen veel succes wensen!

-Bunny
http://www.warriorcatsnl.com/t32516-kitten-search-one-last-time
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum