Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Wolfkit/Caninekit (Snowdrop x Jaytail) Empty Wolfkit/Caninekit (Snowdrop x Jaytail)

wo maa 28, 2018 2:28 pm
18/05/2016

Wolfkit // Caninekit
Unborn • ???clan • Kater

>Algemeen<

Naam Wolfkit (of Caninekit; jullie mogen kiezen wat je beter vind c: )
Warriornaam Unknown
Geslacht Kater
Leeftijd Unborn
Rang Kitten
Clan ??
Gebaseerd op Anthony DiNozzo van NCIS (filmpje (klikkie))

>Uiterlijk<

Wolfkit is een tamelijk grote kitten met, zelfs vanaf jonge leeftijd, duidelijk zichtbare spieren. Hij heeft een grijze vacht met witte plekken en (van zodra het kittenblauw vervaagd) donkergroene ogen. Hij heeft een brede borstkas en brede poten maar een eerder korte staart, wat vervelend kan zijn als hij moet klimmen of zijn evenwicht moet bewaren in een gevecht. Hij is niet sierlijk en zelfs eerder lomp. De kitten heeft nog geen littekens maar zal er ongetwijfeld later oplopen. Hij kan gerust knap genoemd worden, al is hij niet de àllerknapste kater die je ooit zul tegenkomen - hij is meer 'gemiddeld'.
>Innerlijk<

Wolfkit is op het eerste zicht vooral een charmante kater. Hij maakt graag grapjes - ook practical jokes. Vooral zijn sibling(s) maar ook de andere katten van zijn clan zullen hier slachtoffer van worden. Hij is een beetje kinderachtig en heeft een tamelijk groot ego, dat natuurlijk altijd verdedigd moet worden. Wolfkit zal later ook een beetje een player worden. Hij kan bot overkomen, zeker met zijn grapjes, maar eigenlijk is 'ie helemaal zo geen gemene en stoere kater - hoe cliché het ook is, vanbinnen heeft hij een klein hartje.
>Ikke<

Mijn (bij)naam is Bunny en ik ben 15 jaartjes oud, al word ik 16 in minder dan twee maand (woeh!). Mijn actieve karakters zijn op dit moment Redpaw, Winddancer & Neverland. Ik heb ongeveer 2 en een half jaar RPG ervaring, denk ik. Eerst had ik iets helemaal anders hier staan, maar na er een nachtje over te slapen (en na te denken woop woop) heb ik uiteindelijk besloten iets compleet anders te doen. Nu ja, sommige dingen van het karakter blijven hetzelfde, maar het grootste deel is anders. Hij is geen dubbele persoonlijkheid meer - dat zou het eigenlijk alleen maar ingewikkeld maken, en ik weet van mezelf dat als ik karakters van in het begin ingewikkeld maak ik er veel minder goed mee kan posten; en ik wil Wolfkit wel graag heel actief maken, als 'ie gekozen word <'3 Ik vind het idee om de ouders nog niet bekend te maken een goed idee, want zo kan je mensen vinden die ook echt een kitten willen spelen en niet gewoon mensen die zich willen aanmelden omdat het een 'populair' koppel is of omdat het kittens zijn van een hoge rang ofzo. Daarbij wil ik al een eeuwigheid nog eens een kitten in een nestje spelen - het is een compleet andere ervaring dan een kitten zonder familie, vind ik, omdat een kat toch veel gevormd word door zijn omgeving, zijn familie, zijn vrienden. Ik hoop dan ook dat ik de kans mag krijgen om Wolfkit in dit nestje te spelen, en ik wil ook de anderen veel succes wensen! ^^

Bunny uit~

http://www.warriorcatsnl.com/t29328-kitten-search

Note: ouders waren onbekend
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum