Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Granitekit (Butterstar x Secretvoice) Empty Granitekit (Butterstar x Secretvoice)

wo maa 28, 2018 2:24 pm
07/08/2015


Granitekit (Butterstar x Secretvoice) Granitekit
"I'm not lazy, I'm just in energy saving mode"
Granitekit (Butterstar x Secretvoice) Algemeen
"Naam" Granitekit
"Betekenis Naam" Granite - Naar haar grijze, granietkleurige vacht
"Vorige Namen" -
"Volgende Namen" Granitepaw, Granite??, Granitestar?, ??
"Leeftijd" Unborn
"Rang" Kitten
"Vorige Rangen" -
"Volgende Rangen Apprentice, Warrior, Deputy?, Leader?
"Geslacht" Poes
Granitekit (Butterstar x Secretvoice) Clan
"Clan" Riverclan - "Alright, I guess"
"Leader" Butterstar - "Hi mum"
"Deputy" Futuresong - "I dunno U"
"Medicine Cat" Whisperwind - "I dunno U"
"Medicine Cat Apprentice" Honeypaw - "I dunno U"
Granitekit (Butterstar x Secretvoice) Familie
"Moeder" Butterstar
"Vader" Secretvoice
"Siblings" Unknown
"Half Siblings" Outpaw, Juicepaw, Whirlpaw
"Tante's & Ooms" Shapeshifter, Lovefeather
"Groutouders" Criedwolves & Luvon - Swansong & Furycloud
"Overig" -
Granitekit (Butterstar x Secretvoice) Uiterlijk
"Vachtkleur" Grijs/Wit
"Vachtpatroon" Maine Coon/Tabby
"Grootte" Gemiddeld
"Bouw" Slank
"Kracht" Zwakker dan gemiddeld
"Snelheid" Gemiddeld
"Staart" Aan de lange kant
"Oren" Puntig
"Ogen" Lichtgroen
"Setje":
Granitekit (Butterstar x Secretvoice) Innerlijk
"Houd van" Slapen, Liggen, De zon
"Houd niet van" Drukte, Andere clans, Dommeriken
"Haat" Bloodclan, Kittypets, Rogue's, Moordenaars
"Kernwoorden" Lui, Onverschillig, Trouw, Humor
"Karaktertrekken"
"Lui"
Granite is iemand die liever lui is dan moe. Ze zal dingen eerder oppervlakkig doen en houd van haar slaap. Ze zal dan ook zeer chagrijnig zijn als katten haar te snel wakker maken. Haar favoriete bezigheid is om te liggen in de zon in plaats van haar taken te doen of te spelen, iets waar haar mentor later nog grijze haren van zal krijgen.
"Onverschillig"
Het maakt Granite eigenlijk niet zo veel uit als katten boos op haar worden, of als er dingen misgaan. Ze zal het wel overleven, en alles zal uiteindelijk wel goed komen. Ook hierdoor heeft ze geen aandacht voor details. Emoties zijn moeilijk af te lezen van haar gezicht, en sommige katten denken dat ze helemaal niets voelt. Dit is echter niet zo, ze verbergt het gewoon - onbewust.
"Trouw"
Ook al is Granite vreselijk lui, ze is wel behoorlijk trouw. Iemand bedriegen staat niet in haar woordenboek, en ze zal ook wel doen wat ze beloofd heeft - misschien alleen niet zo goed of ordelijk. Je kunt wel rekenen dat ze ergens zal zijn als ze dat beloofd heeft, al kan dat eerder knorrig zijn als het vroeg in de ochtend is. Of laat op de avond.
"Humor"
Granite heeft een droge, sarcastische humor waarmee ze menig kat nog wel eens op de tenen durft te trappen. Dat maakt haar echter niets uit, en ze zal daardoor haar humor ook niet intomen. Ze zegt gewoon wat in haar opkomt, iets dat vaak zeer sarcastisch opgevat moet worden. Ze heeft ook altijd haar weerwoord klaar als anderen gaan antwoorden, waardoor ze nog wel eens in de problemen kan komen - zeker aangezien ze niet bepaald naar hoge rangen luistert omdat haar moeder de leider is.
Granitekit (Butterstar x Secretvoice) Speler
"Naam" Call me Bunny~
"Leeftijd" 15 jaar en een maand ;3
"RPG Ervaring" In september 2 jaar
"Actieve Accounts" Windpaw, Whitelion, Daylight & Redkit
"Motivatie"
Allereerst, ik kan mezelf onmogelijk inhouden als ik een nestje zie dat me interesseert xD Maar ik vind Granite al geweldig, ik kan niet wachten tot ik katten kan gaan beledigen met der droge humor (a) Ze is meteen ook tegengewicht voor Windpaw, met haar luie karakter c: Zoals altijd wens ik iedereen veel succes, het word vast een geweldig nestje ^^ Het kan ook zijn dat ik nog kleine dingen aanpas, maar tegen de deadline zal alles wel in orde zijn c:

http://www.warriorcatsnl.com/t25564-even-stars-tell-secrets-kittensearch
Terug naar boven
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum