Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Chillypepper (Slatefur x unknown) Empty Chillypepper (Slatefur x unknown)

ma sep 03, 2018 4:08 pm

Chillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVX
Chillypepper

Chillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVX

Warriorname Chillypepper (Previous: Chillykit; Chillypaw)
Reason prefix Chilly: Omdat haar moeder haar voelde bibberen toen ze pasgeboren was
Reason suffix Pepper: Omdat ze een pikant poesje is ; )
Gender Female
Sexual Orientation Hetero (bi?)

Chillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVX
Outside Chillypepper is een poes van gemiddelde grootte. Ze heeft een korte tot halflange vacht. Haar vacht is volledig grijs, zonder enig patroon. Ze heeft nog geen littekens. Haar neusje en pootkussentjes zijn een zachtroze kleur. Ze is ondanks haar geringe grootte wel zeer gespierd en mag zeker niet onderschat worden. Ze heeft amberkleurige ogen.

Chillypepper (Slatefur x unknown) 67hrJs2
Chillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVX
Inside Chillypepper is niet op haar mondje gevallen. Zeker als kitten heeft ze absoluut geen filter en draagt ze haar hart op de tong. Ze heeft een heel duidelijk beeld van wat zij goed en fout vind en zal niet aarzelen om dat kenbaar te maken. Ze is een heel sociale kattin die vrienden hebben en hoog staan in de sociale hiërarchie best wel belangrijk vind. Ze kan niet zo goed tegen alleen zijn en kan tegen iedereen wel een gesprekje beginnen. Ze zal zich niet snel laten doen en haat het om zwak te lijken. Ze is sterk, en iedereen die dat niet wil zien zal dat moeten voelen. Chillypepper is daarnaast ook een best trotse kattin en ze zal zich niet snel verlagen tot een positie die lager is dan ze zichzelf ziet. Zo zal ze geen hulpeloze katten aanvallen en zal ze een belediging jegens haar familie of haar clan nooit of te nimmer ongestraft voorbij laten gaan. Ze is hardwerkend en vind dat ze daarvoor ook erkenning moet krijgen. Op het einde van de dag is ze echter alleen maar blij dat ze een verschil heeft kunnen betekenen voor haar vrienden en clangenoten, dat ze hen heeft kunnen helpen en dat ze de wereld weer een beetje beter heeft kunnen maken.

Chillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVX
Motivation Ten eerste: ik heb deze aanmelding al uitgeschreven sinds 03/09/2018 en ik heb nog steeds evenveel zin om dit meisje te spelen dan toen ik hem net schreef. Ik bedoel, she's amazing. De naam had ik al veel langer op het oog en vanuit het suffix -pepper is Chillypepper dan als volledig karakter uitgegroeid. Ik wou haar ook weer niet een kopie van Amberstorm maken, maar ik denk niet dat dat het geval is. Ten tweede: I love this nestje. (extra motivation voor het nestje gaat hier)

Chillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVXChillypepper (Slatefur x unknown) FS8LAVX
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum