Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Boulderkit (Firedance x unknown) Empty Boulderkit (Firedance x unknown)

wo maa 28, 2018 2:58 pm
23/03/2018

Thunderclan
Male
37.5% Thc
12.5% Kittypet
50% Tribe

Outside

Boulderkit heeft een sneeuwwitte vacht met hier en daar effen grijze vlekken. Zijn pootjes, snuitje en buik zijn volledig wit. Op zijn rug heeft hij een grijze vlek en ook het topje van zijn staart en de rest van zijn kopje zijn grijs. Hij is van gemiddelde grootte, eerder een beetje plomper gebouwd maar in de verste verte niet dik. Hij heeft groene ogen van een vrij lichte maar eerder fletse kleur.

Inside

Boulderkit is over het algemeen een vrij rustige kater. Hij kan zich snel storen aan het lawaai van de anderen en hij zal zelf ook zelden echt luidruchtig zijn. Zoals alle kittens heeft ook hij natuurlijk wel zijn wilde en speelse momenten, maar die zullen minder veelvuldig zijn en sneller gedaan zijn. Hij is een beetje een streber in de zin van dat hij altijd exact zal doen wat er hem gevraagd wordt (of hij zal dat in ieder geval toch proberen); niets minder maar dan ook niets meer, uit angst om iets mis te doen. Dat is iets waar hij wel last van kan hebben, een faalangst die zich vooral op sociaal vlak uit. Hij zal niet op iemand af gaan voor hij honderd percent zeker is van wat en hoe hij het zal zeggen. Hij zal iets ook niet makkelijk proberen als hij niet zeker is of het wel goed zal aflopen; daarvoor heeft hij wel wat aansporing nodig. Hij is vrij sociaal. Boulderkit komt regelmatig verlegen over maar is dat niet per se; hij overdenkt gewoon soms te veel zijn woorden voor hij ze uitspreekt. Hij kan goed omgaan met andere katten, vooral met de katten die hij goed kent, maar hij heeft af en toe rust en stilte nodig. Boulderkit zoekt graag eens de stilte op, waardoor hij ook geweldig blij is als hij apprentice wordt en eindelijk zijn rustige plekje in de wereld kan zoeken buiten het eeuwige drukke kamp. Zijn favoriete tijdstip is dan ook de nacht, wanneer iedereen slaapt, en je zal hem vaak wakker zien wanneer de maan schijnt (en slapen wanneer de zon opkomt). Boulderkit is ook een piekeraar, die zijn woorden en daden wikt en weegt en achteraf nog eens herbekijkt en beoordeelt. Hij is in geen enkele zin van het woord een flapuit en al helemaal geen impulsief iemand. Eigenlijk is hij bijna geheel tegengesteld aan zijn moeder.
Motivatie is altijd het moeilijkste deel van een aanmelding. Uiterlijk is meestal maar een korte beschrijven, innerlijk gaat vanzelf als het een leuk karakter is - maar motivatie is altijd het deel dat ik het langste uitstel. Ik weet nooit hoe te beginnen, hoe ik onder woorden moet brengen waarom ik zo graag een kitten zou spelen. Maar ik doe toch maar een poging. Het komt misschien cliché over: maar Firedance is gewoon een leuk karakter en ik zou me bijzonder geëerd voelen als ik een kitten van haar zou mogen spelen. Ik speel graag kittens in nestjes en het is dan ook geen toeval dat mijn bekendste en actiefste accounts uit nestjes komen (mijn eerste, Dyingblack, en Whitelion niet meegerekend ofc). Redpetal, Winddancer, Bloomburrow, Amberstorm. Ik vind het vooral geweldig als ze in een actieve familie terechtkomen, eentje met drama en verhaallijnen en die niet stilstaat en ingewikkeld is. Ik wil niet zeggen dat ik Firedance's leven volledig gevolgd heb, want ik ben niet helemaal op de hoogte; maar dat is ook niet per se een probleem. Een kitten wordt er ook maar ingegooid, zonder een idee te hebben van wat er aan de hand is en hoe het nu eigenlijk komt. Het leukste is om het in de RPG te ontdekken, door verhalen en schuine blikken en geruchten. Daarnaast vind ik het ook geweldig dat het nestje half Tribe is; op zo'n nestje wacht ik al sinds de tribe voorgesteld werd Wink En ten slotte heb ik ook echt gewoon zo'n zin om nog eens een kitten te spelen, een katertje, omdat al mijn katten tegenwoordig opgegroeid zijn en er is gewoon iets dat zo fijn is aan het spelen van een onschuldige kitten.. Het is mijn favoriete levensfase om te spelen, zoveel is zeker! Er kan nog zo veel veranderen, ze moeten alles nog ontdekken en leren. Een karakter wiens kittentijd uitgewerkt is is altijd zo veel complexer, uitgewerkter, voller, en dat maakt het gewoon zo fijn; ik, persoonlijk, vind het moeilijk om zo'n uitgewerkt karakter vanuit niets te creeëren. Zo'n kat bedenk je niet, zo'n kat ontstaat door ervaringen. Dat is waarom Boulderkit niet bijzonder uitgewerkt is; de grote lijnen zijn er, maar ik hoop gewoon enorm dat je me de kans wil bieden om hem in de RPG te gooien en met hem de wereld (opnieuw) te ontdekken!

Sorry btw voor het ratelen :') Ik wens daarbij iedereen ook nog eens veel succes, het wordt sowieso een heel leuk nestje - met of zonder Boulderkit! Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk ;3

~Bunny 
Peace & Quiet


http://www.warriorcatsnl.com/t34876-gz-fire-babies
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum