Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Flashingkit (Firework x Lionbeat) Empty Flashingkit (Firework x Lionbeat)

di maa 27, 2018 7:43 pm
18/07/2014

Flashingkit (Firework x Lionbeat) Flashingkit_os
Flashingkit (Firework x Lionbeat) Algemeen
Naam Flashingkit
Vorige namen Geen
Volgende namen Flashingpaw, Flashing???, Flashingstar?, ???
Reden voorvoegsel De gelijkenis met zijn grote broer, Flashpaw
Reden achtervoegsel ???
Geslacht Kater/Mannelijk
Leeftijd 0 manen
Rang Kitten
Vorige rangen Geen
Volgende rangen Apprentice, warrior, Deputy?, Leader?, Elder?
Flashingkit (Firework x Lionbeat) Clan
Clan Windclan
Leader Everstar {Ik zal u dienen, o grote leider}
Deputy Lionroar {Ook u kunt op mijn diensten rekenen}
Medicine cat Brindelpool {Als u ooit mijn diensten nodig hebt, ik sta klaar}
Medicine cat apprentice Sparrowpaw {Ook voor u zal ik alles doen}
Flashingkit (Firework x Lionbeat) Familie
Moeder Lionbeat {Ik zal je beschermen!}
Vader Firework {Je bent de moedigste warrior van Windclan!}
Broers Flashpaw {Jij. Bent. Geweldig!}, Fadedpaw {Grote broer <'3}, Otterkit† {Ik ken jou niet}
Zussen Geen
Grootouders Beaverheart x Niko (moeders kant) & onbekend (vaders kant)
Tantes Geen
Ooms Lionspirit (moeders kant)
Overige familie Geen
Flashingkit (Firework x Lionbeat) Uiterlijk

Vachtkleur Beige met rode accenten
Vachtpatroon Flame point
Vachtlengte Halflang en fluffy
Oogkleur Blauw
Bouw Ietwat vrouwelijk en fragiel, maar hoog op de poten
Staartlengte Normaal
Beschrijving Flashingkit lijkt sprekend op zijn oudere broer, Flashkit. Vandaar ook zijn naam. Hij staat hoog op zijn poten, zoals zijn ouders, maar hij heeft een ietwat vrouwelijke bouw, zeker voor een kater. Zijn ogen zijn, in tegenstelling tot die van Flashpaw, helder blauw. Ze stralen een soort enthousiasme uit, altijd en overal.
Foto http://www.deviantart.com/art/pussy-cat-253029963
http://www.deviantart.com/art/Maya-Shakti-114237426
Setje:
Skills
Jagen
+++--
Hij jaagt niet beter dan gemiddeld, maar is heel goed in het stil zitten wachten tot het juiste moment komt. Achter konijnen aanrennen gaat minder goed, maar uiteindelijk lukt het hem meestal wel.

Vechten
+----
Als het over vechten gaat trekt hij zich liever wat terug. Ook vind hij het moeilijk om in te zien dat de kat waarmee hij vecht slechte bedoeling heeft of kan hebben. Als het echt moet zal hij wel vechten, maar winnen doet hij bijna nooit.

Snelheid
++++-
Hij is niet zo snel als de doorsnee Windclan kat, al is hij natuurlijk nog steeds veel sneller dan bijvoorbeeld een Thunderclan kat. Op topsnelheid is hij trager dan een konijn, maar hij heeft wel een groter uithoudingsvermogen.

Uithouding
+++++
Ook al is hij niet zo snel, hij kan als het moet helemaal tot vierboom en terug lopen zonder pauze te nemen. Hij is zijn geduld niet snel kwijt heeft een goede conditie, ook al is hij niet zo sterk.
Kracht
+----
Hij is eerder zwak dan sterk te noemen, wat ook al niet zo handig is tijdens een gevecht. Als iemand hem zou vragen om bijvoorbeeld een andere kat te dragen omdat die gewon dis, zal hij dat zonder morren doen, al zal hij amper vooruitgeraken.

Sociaal
+++--
Hij zal vrolijk op iedereen aflopen, ook omdat hij gewoonweg niet in hem opkomt dat diegene hem kwaad zou kunnen doen. Hij weet bijna iedereen wel te laten glimlachen en word zelf altijd blij als het hem weer lukt.
Flashingkit (Firework x Lionbeat) Innerlijk
Houd van Zijn grote broers, zijn ouders, zijn clan, de leader, de deputy, vrolijk zijn, anderen helpen
Houd niet van Andere clans, verdriet, angst, woede, nutteloos zijn
Bang voor Zijn ouders verliezen, zijn broers verliezen, nutteloos zijn, de ondergang van de clan
Karaktertrekken
Vrolijk
Flashingkit is een kitten die altijd vrolijk is. Hij is het zonnetje in huis en zal er alles aan doen om anderen te laten glimlachen, zelfs als het voor hem alles behalve leuk of grappig is.
Onzelfzuchtig
Voor hij aan zichzelf denkt, zal Flashingkit eerst iedereen om hem heen proberen te helpen. Hij zou nooit twijfelen om zijn leven voor iemand anders te geven, zelfs als die iemand anders eigenlijk zijn vijand is.
Naïef
Ook is Flashingkit erg naïef. Hij denkt dat de wereld zonnig en vol regenbogen is, en heeft geen besef van problemen zoals clanoorlogen of voedseltekort. Hij ziet in iedereen een goed iemand en zal daardoor ook iedereen helpen. Daardoor is hij ook niet racistisch en zal hij niet altijd gemeen zijn tegen bijvoorbeeld halfclan katten, katten die een relatie hebben/hadden met andere clans of gewoonweg katten uit andere clans. Ook kun je door zijn naïviteit hem gemakkelijk dingen wijsmaken.
Loyaal
Toch zal hij zijn best doen om Windclan te beschermen en een goede warrior te worden, op wie zijn clan trots is. Hij is erg loyaal aan windclan, en zal nooit de regels overtreden. Of toch niet express. Als iemand het hem vraagt, dan zou hij het in principe wel doen.
Onderdanig
Hij vind het niet erg als iemand hem minderwaardig beschouwt, in zeker zin geniet hij er zelfs van. Hij zal nooit in het midden van de spotlights willen staan en zal alles doen voor degene die hij als "meester" beschouwt. Voor het grootste deel zal dat zijn broer Flashpaw zijn. Hij heeft dan ook verschrikkelijk veel ontzag voor hem. Zijn "meester" zal dan ook altijd voor gaan, ongeacht de situatie.
Flashingkit (Firework x Lionbeat) Image
Naam Bunny
Leeftijd 14 jaar
RPG-ervaring Bijna één jaar
Bekendste account Dyingblack, Whitelion of Windkit
Motivatie Ten eerste vind ik dit een awesome nestje <'3 Ik had me ook aangemeld voor hun eerste nestje, maar ben daar jammer genoeg niet gekozen :c Ik denk wel dat deze keer mijn aanmelding beter is dan de vorige keer, dus mijn hoop groeit <'3 Verder vind ik dit gewoon een awesome karakter :3 Samen met bo(2) heb ik inspiratie opgedaan, en zo kwam deze eruit c: Hij zal een soort slaafje worden van Flashpaw (als hij gekozen word) En zal er alles aan proberen te doen om ervoor te zorgen dat zijn grote broer hem cool vind. Ik hoop zo hard dat hij gekozen word <'3

http://www.warriorcatsnl.com/t18951-little-monsters
Terug naar boven
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum