Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Newyear (Lionbeat x Firework) Empty Newyear (Lionbeat x Firework)

di maa 27, 2018 5:17 pm
10/01/2014

Newyear
Algemeen
Huidige naam: Newkit
Warriornaam: Newyear
Reden van naam: alleen als het kan en ze gekozen word natuurlijk ^^)
Ze word als eerste geboren en is dus eigenlijk een een nieuw begin voor hen.
Geslacht: Poes {Vrouwelijk}
Clan: Windclan
Rang: Kitten
Leeftijd: Unborn

Karaktertrekjes

{Speels}
Newkit is een hele speelse kitten, die nooit stopt met spelen. Ze kan de hele nacht doorgaan als ze wilt, maar meestal doet ze dat niet omdat dat de anderen zou kunnen irriteren.

{Vriendelijk}
Newkit is altijd vriendelijk en amper boos te krijgen. Soms is ze zelfs té vriendelijk, waardoor ze dingen voor anderen zal doen, zelfs al word ze er zelf ongelukkig van. Hierdoor vertrouwt ze ook iedereen meteen.

{Goedgelovig}
Newkit is erg goedgelovig. Je kunt haar alles op de mouw spelden, ze laat zich zelfs iets wijsmaken door onbekenden of katten van een andere clan, wat problemen zou kunnen opleveren in gevechten.

{Hyper}
Ook is Newkit erg hyper. Ze zal nooit met een slaaptekort zitten, zelfs niet als ze de hele nacht geen oog dichtgedaan heeft. Ze kan geen moment stilzitten en zal hierdoor soms, zonder dat ze het doorheeft, anderen irriteren.

Dommig
Naar anderen toe zal Newkit soms een beetje dommig overkomen, omdat ze zo hyper en goedgelovig is.  

Over mij:
Naam: >D
Bijnaam: Bunny
Motivatie: Het lijkt em een verschrikkelijk leuk nestje, ik hou van het karakter van Firework en Lionbeat, en het leek me een uitstekende naam voor een kitten van hen ^^
Bekendste account: Goldenpaw en/of Dyingpaw
Extra: Ik had het nogal druk dus sorry dat het zo lang duurde ^^' Ik hoop dat ik toch nog kans maak, ook al had ik het misschien een klein beetje laat afgemaakt ^^" (En anders kan ik me misschien nog aanmelden voor een toekomstig nestje? *kijkt hoopvol*)

Foto:
Newyear (Lionbeat x Firework) Flame-point-siamese-kittens-hdcathy-queen-of-cats-publish-with-glogster-o1z63cur

http://www.warriorcatsnl.com/t14903-unexpected-but-wanted-kitten-search
Terug naar boven
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum