Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Predatorattack (Nevermind x Lone-one) Empty Predatorattack (Nevermind x Lone-one)

di maa 27, 2018 6:35 pm
28/03/2014




Predatorattack
Shadowclan || Poes || Kitten

Algemene informatie
Naam: Predatorkit
Warriornaam: Predatorattack
Betekenis wariornaam: Predator (roofdier), attack (aanval), Predatorattack (roofdier aanval)
Rang: Kitten
Clan: Shadowclan
Clanleader: Shrewstar
Geslacht: Poes
Leeftijd: Unborn
Geaardheid: Homoseksueel (lesbisch)
Innerlijk
Persoonlijkheid: Predatorkit is al vanaf haar geboorte een typische shadowclanner; Egoïstisch, nors, heeft een hekel aan bijna iedereen. Ze probeert altijd en overal de beste in te zijn en vind andere kittens maar zielenpoten die niets anders doen dan eten en slapen. Al vanaf haar geboorte is ze erg intelligent, dit zal ze dan ook gebruiken om bv. van straffen uit te komen. Ze zal vaak het camp uitsluipen of zich niet aan regels houden, omdat ze er niét van houd om gecommandeerd te worden. Ze zal altijd méér willen dan ze heeft, al was ze clanleader, dan nog zou ze méér willen. Als kitten zal ze bijvoorbeeld al beginnen trainen en als apprentice zal ze al doen alsof ze al warrior is. Ze houd ervan om anderen te commanderen en aan de leiding te staan. Diep van binnen is ze onverzadigd, heeft ze het gevoel alsof niemand hem echt graag mag. Daardoor zal ze ook altijd bitter overkomen, en dat is ook de reden dat ze altijd méér wil. Daardoor zullen erg weinig katten haar écht aardig vinden. Maar ze doet dan ook geen moeite om haar (grotendeels) slechte karakter te verbergen, zelfs niet voor haar ouders. Over het algemeen wil ze ook niet accepteren dat ze een poes is, en zal ze zich altijd voorstellen als kater. Ook is ze lesbisch, en word ze dus verliefd op andere poezen. Maar voor haar is dat maar normaal, aangezien ze zichzelf blijft wijsmaken dat ze een kater is. Ze vind poezen zwakke mormels die niet voor zichzelf kunnen opkomen, en zal altijd de 'sterke' kant kiezen. Als ze zelf niet in een discussie zit, zal ze de kant kiezen van degene van wie ze denkt dat hij/zij zal winnen. En als ze zelf in een gevecht/discussie zit, dan kiest ze natuurlijk haar kant, omdat ze van zichzelf altijd vind dat ze de beste is. Anderen kunnen nooit iets goed doen in haar ogen, al is het Starclan zelf die het voor haar komt doen. Dat zal haar ook problemen opleveren in haar eigen apprentice tijd en wanneer ze later, als warrior, een apprentice krijgt. De poes gelooft ook niet in Starclan; ze vind het maar nonsens om weke katten aan het lijntje te houden.
Vind leuk: Commanderen, vechten, kater zijn
Heeft een hekel aan: Poezen, zwakkelingen
Angsten: Uit de clan geschopt worden, sterven.
Uiterlijk
Lichaamsbouw:  Een poes die kleiner is dan gemiddeld,maar met stevige schouders en een kleine kop, maar met goed ontwikkelde spieren aan haar achterpoot.
Vacht: Een bruin/gele tabby poes.
Ogen: Groen
Pootkussens en neus: Grijs
Accessoires: /
Littekens: Nog geen
Foto:
Avatar:
Onderschrift:
Banden
Ouders: Lone-one (moeder) x Nevermind (vader)
Broers/zussen: Wanderkit, ???
Overige familie: ???
Verliefd op: /
Partner: /
Kittens: /

Kenissen

Word geüpdatet elke keer een topic word afgerond

Thunderclan:
Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Riverclan:
Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Windclan:
Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Shadowclan:
Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Bloodclan:
Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Rogue:
Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Kittypet:
Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind

Naam◊Geslacht◊Rang◊Band
Wat Predatorkit van hem/haar vind


Totaal: 0

Geschiedenis

Aangemaakt op: ///

Predatorkit is unborn en heeft dus nog geen geschiedenis.

Topics (totaal: 0)

Afgewerkt (totaal: 0):

Bezig (totaal: 0):

Inactief (totaal: 0):
Langer dan drie maanden niet op gereageerd door de andere

Idee:

Omdat ik van mezelf éigenlijk feitelijk geen nieuw accountje aanmaken, maar omdat ik de drang niet kon weerstaan om me hier aan te melden, heb ik er dan maar iets achter bedacht. Predatorkit gaat namelijk niet zo heel erg oud worden; Als jonge warrior zal ze in de klauwen vallen van een roofdier. Ze zal zichzelf nog net in het camp kunnen slepen, waar ze in de armen van haar moeder en in het bijzijn van haar familieleden zal sterven.

Over mij:

Naam: >D
Bijnaam: Bunny (of eventueel kuksie)
Leeftijd: 13,5
RPG-ervaring: Ik zeg altijd een halfjaar, maar het zal ondertussen al ietsje meer zijn ;3
Bekendste account: Dyingblack
Motivatie: Ik wil dit niet zeggen in één lang stuk tekst, omdat ik weet dat het dan nergens meer op gaat lijken , ik ga dit doen in een aantal puntjes ^^
puntje 1. Lone-one is awesome.
puntje 2. Nevermind is awesome.
puntje 3. Predatorkit is awesome *eigendunk xD*
puntje 4. Ik heb zo veel inspiratie voor dit poesje dat denkt dat ze een katertje is.
puntje 5. je moet me gewoon kiezen >D Nee grapje x'D Ik wens iedereen vele succes en weet zeker dat dit nestje awesome word xD Met of zonder Predator.
Voorbeeldpost:




http://www.warriorcatsnl.com/t16371-kitten-search-the-difference-between-friends-and-lovers
Terug naar boven
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum