Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Darkocean (Goldennight x Nevermind) Empty Darkocean (Goldennight x Nevermind)

di maa 27, 2018 6:55 pm
16/06/2014

Darkocean
Darkocean (Goldennight x Nevermind) Image
#...Algemeen
#..Naam Darkkit
#..Volgende namen Darkpaw, Darkocean, Darkstar?, ?
#..Vorige namen None
#..Reden voorvoegsel Zijn donkere vacht
#..Reden achtervoegsel Zijn diepe, cyaanblauwe ogen die net oceanen zijn
#..Leeftijd Unborn
#..Geslacht Male
#..Rang Kitten
#..Volgende rangen Apprentice, Warrior, Deputy?, Leader?, Medicine cat?, Medicine cat apprentice?, Elder?
#..Vorige rangen None
#..Clan Shadowclan
#..Volgende clans Starclan?, Dark Forest?, Bloodclan?, ?
#..Vorige clans None

#..Uiterlijk
#..Vachtkleur Blauwzwart
#..Vachtpatroon Egaal
#..Vachtlengte Kort
#..Oogkleur Cyaanblauw
#..Bouw Gespierd en groot
#..Beschrijving
Darkkit is net zijn vader: Dezelfde bouw, dezelfde ogen, dezelfde vachtkleur... Zijn bijnaam is dan ook "mini-Never" Zijn cyaanblauwe ogen lijken eindeloos diep en boren recht door je ziel. Hij kijkt niet vaak anderen in de ogen, maar als hij dat doet is het moeilijk om niet te verdrinken in die eindeloze oceaan.
#..Innerlijk
#..Houd van Dingen te weten komen, Zijn moeder, Zijn vader, Spelen, Zijn siblings, ...
#..Angsten Iets verkeerds doen, dat hij iets alleen zou moeten doen, Verlaten worden door zijn ouders & siblings, ...
#..Haat Fouten, alleen zijn, ...
#..Beschrijving
Darkkit is een erg nieuwsgierige kitten. Hij wil alles weten, en gaat daarvoor met iedereen om. Als zijn moeder hem zegt dat ze niet mogen omgaan met de kittens van Lone-one, word hij nieuwsgierig en doet hij het toch. Als zijn moeder dan kwaad word, wordt hij bang. Hij zal altijd bij haar blijven en alleen iets doen als ze zegt dat het goed is. Zo krijgt hij een angst om iets verkeerds te doen. Hij word steeds meer afhankelijk van zijn moeder. Dit zal zich nog steeds tonen als hij ouder word. Darkkit zal er moeite mee hebben om afstand te nemen, en al vroeg een angst om verlaten te worden ontwikkelen. Hij is niet echt zelfstandig en wil altijd van iemand goedkeuring. Later zal dit beter worden, maar nooit compleet overgaan. Verder is Darkkit een aardige kitten, al zou je dat op het eerste gezicht niet zeggen. Hij is nogal stil, maar als iemand op hem afkomt, zal hij die afsnauwen om te zorgen dat hij/zij weggaat. Eerst zal hij altijd naar zijn moeder gaan alvorens met iemand te praten, maar als hij dat niet meer kan zal dit zich vooral uiten in gewelddadige neigingen. {Word vooral uitgewerkt in de rpg c: )
#..Over mij
#..Naam Noem me maar Bunny c:
#..Leeftijd Bijna 14 jaartjes c:
#..RPG Ervaring Iets meer dan 8 maanden c:
#..Motivatie Well, iedereen weet dat dit koppeltje het beste is ;-;. Ik zou het zo een hele eer vinden mocht ik er ene kitten van mogen spelen <3 I like both Never & Aury en mijn hart stopte ene momentje toen ik dit topic zag o; (En wow, ik hoop dat de kittens geen halve bevertjes gaan zijn c; )

http://www.warriorcatsnl.com/t18147-nevernight-aurymind-kitties-4-the-best-couple-on-wc-awesomness
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum