Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Southernkit (Acorndust x Northernfaith) Empty Southernkit (Acorndust x Northernfaith)

zo jul 29, 2018 6:35 pm
29/07/2018

Southernkit
Name Southernkit
Gender Male
Sexuality Heterosexual
Age Unborn
Rank Kitten
Clan Shadowclan

Outside Southernkit heeft als kitten een eerder korte vacht, maar als hij ouder word groeit zijn pels steeds langer tot het uiteindelijk even lang is als die van zijn moeder. zijn vacht heeft een diluted tabby patroon  dat een warme, lichtgrijze kleur heeft. Hij heeft donkergele, bijna amberkleurige ogen. Van bouw is hij eerder groot en breed, met later grote spieren die zijn snelheid beperken maar hem wel sterk en intimiderend maken.
Reason for name Hij is vernoemd naar zijn moeder, maar in plaats van Northern- Southern- omdat hij (1) een katertje is en (2) niet op haar lijkt.
Picture <333

Inside Southernkit is een beetje de typische shadowclanner zoals de andere clans hen zien. Hij is zeer trots, een trots die zich vaak uit in arrogantie. Hij voelt zich beter dan de anderen, en zéker de andere clans. Hij is trots op zijn vader, de deputy, en schijnt te denken dat dat hem vrij spel geeft. Southernkit is seksistisch en homofoob en kan in het algemeen gewoon niet goed tegen een andere levensstijl dan de zijne. Daarnaast is hij ook bijzonder conservatief - hij vecht tegen elke vorm van verandering tegen het clanleven zoals het is. Goed dat hij de reis niet meegemaakt heeft, want hij was waarschijnlijk niet meegeweest. Southernkit heeft de neiging om vrij snel agressief op iets te reageren. Hij vecht graag en goed, omdat hij daar ook veel voor traint. Desondanks heeft hij ook een scherpe tong; hij heeft een zeer sarcastisch gevoel voor humor en als geweld geen optie is, kan hij zo nog wel eens zijn mening duidelijk maken. Daarnaast in Southernkit ook zeer ambitieus. Hij wil ook deputy worden, zoals zijn vader, en daarna leider - en daar zal hij ook hard voor werken.
Keywords Arrogant; conservatief; ambitieus; gevat; hardwerkend; agressief; trots

My name Bunny
My age 18 jaar
My experience 5 jaar (en een beetje)
My ("famous") accounts Dyingblack†; Whitelion†; Winddancer†; Redpetal; Amberstorm (en veel te veel anderen)
Motivation Ik heb al een tijdje geen shadowclanner meer en eigenlijk vind ik dat heel jammer. Ik heb dan ook lang getwijfeld of ik me hier zou aanmelden - maar uiteindelijk toch besloten om dat wel te doen. En natuurlijk hou ik van Acorn en northern - vandaar dat ik ook besloten heb me aan te melden, natuurlijk :') En met wat voor karakter, lol. Southern gaat jullie nog last bezorgen als jullie hem kiezen, zoveel is zeker XD Ik heb veel te veel katten die goedhartig en/of zielig zijn, dus het zou wel echt eens een verfrissing zijn om nog es eentje te hebben die mooi arrogant en gewelddadig kan zijn. So yeah, ik hoop dat ie tot leven mag komen <3 (en dan meteen weer doodgaat omdat ie de verkeerde katten boos maakt wss oeps (a))

http://www.warriorcatsnl.com/t35459-ks-the-family-grows
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum