Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Flurrykit (Acefray x Lurkingshade x Puffincliff) Empty Flurrykit (Acefray x Lurkingshade x Puffincliff)

wo maa 28, 2018 2:56 pm
03/04/2017


Flurrykit
Dit katertje is genoemd naar Lurkingshade's pas overleden zus Winddancer; Flurry in de zin van windstoot dan. Hij is van gemiddelde grootte maar hij heeft een hele lange, hele pluizige vacht waar hij later nog veel last mee zal hebben om hem deftig te houden. Zijn vacht is bruine tabby Hij heeft amberen oogjes. Flurrykit is een heel toepasselijke naam voor deze kitten, omdat hij nooit stilstaat. Elke seconde van de dag moet hij iets doen en als hij niets kan doen dan word hij rusteloos. Dit kan positief zijn, aangezien hij daardoor ook taakjes zal beginnen doen: nesten verversen, nieuw mos of water gaan halen voor de kittens, jagen,.. Iets dat hij echter niet kan uitstaan is het verzorgen van de elders. ze zijn hem te rustig en te traag en ze klagen steeds maar omdat hij te gejaagd is. Flurrykit is heel ambitieus en zal ook altijd veel dingen willen doen en veel verantwoordelijkheid op zich nemen. Hij zal later echt moeten opletten dat hij niet te veel hooi op zijn vork neemt. Hij kan geen nee zeggen en hij zou zich zo graag in twee kunnen kappen zodat hij alles tegelijk kan doen, maar dat gaat natuurlijk niet. Tevens is Flurrykit ook niet bijzonder dapper. Hij zal dat niet toegeven, zal zeggen dat het wel gaat; maar of hij er echt mee doorgaat, dat is niet altijd zeker.. Hij word dan duidelijk nerveus en zal alle aandacht afleiden naar andere dingen. Iets dat dit katertje ook heel goed kan, is praten; zoals zijn lichaam staat zijn mond en zijn hoofd ook nooit stil. Hij heeft altijd nieuwe ideeën of nieuwe verhalen om te vertellen en hij kan dat niet tegenhouden. Hij heeft weinig tot geen filter van zijn brein naar zijn mond en dat is duidelijk te horen, aangezien hij vaak té veel details zal geven over wat hij verteld. Onbewust onderbreekt hij vaak katten om zijn eigen verhalen te kunnen vertellen en dat word niet altijd geapprecieerd. Hij ratelt en ratelt en ratelt maar door en hij heeft niet altijd door dat het de ander totaal niet interesseert. Hij doet misschien niet altijd alles wat hij doet goed, maar hij probeert het altijd, hij wil altijd het goede doen. Zijn karakter word nog meer uitgewerkt in de RPG, natuurlijk.

Dan voor motivatie: eerst en vooral, ace x lurk. That's it. Is dat niet motivatie genoeg dan? :')
Nee, ik zal verder uitleg geven want dat vinden mensen leuk blijkbaar xD Ik moet echt eens een kitten spelen in een nestje van bo. Je kiest me nooit jij stoute Bo >D En ik heb zoveel zin in dit katertje, eens een druk maar heel lief kleintje. Ik heb te veel verlegen katten (never, red) en te veel boze tieners (amber, pearly) en ik heb eens iets anders nodig. Daarbij, ik kan zelf ook nogal ratelen en geen van mijn katten kunnen dat echt nu. Hoe leuk zou een hyperactieve kitten in deze zin wel niet zijn? Anders dan eentje die gewoon altijd vrolijk en altijd speels iemand die altijd werkt. Ik hoop echt dat jullie me de kans geven om hierin een kitten te mogen spelen, hehe <3

http://www.warriorcatsnl.com/t32438-kittens-let-s-get-one-thing-straight-i-m-not
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum