Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Xena (Tank x Vitani) Empty Xena (Tank x Vitani)

wo maa 28, 2018 2:52 pm
14/04/2017


Xena
Naam Xena
Betekenis 'Warrior Princess'
Leeftijd 3 moons
Geslacht Female
Leefwijze Rogue

Ras Noorse Boskat
Vachtkleur Zwart
Vachtlengte Lang
Grootte Groot
Oogkleur Blauw

Moeder Vitani
Vader Tank
Broers Unknown
Zussen Unknown

Innerlijk Xena's naam was de beste beslissing die haar ouders ooit genomen hadden, omdat het volledig bij haar past. Warrior Princess. Omdat ze een prinses is, maar niet in de normale zin van het woord. Ze is niet meisjesachtig, ze besteed niet bijzonder veel aandacht aan hoe ze eruitziet en ze is evenmin de dochter van een koning. Wel is ze gewend te krijgen wat ze wil, ze zal een 'nee' nooit accepteren en ook al probeer je haar anders op te voeden, het zit in dit poesje vanaf het begin. Dat was al duidelijk bij haar geboorte, toen ze haar siblings aan de kant duwde om te kunnen drinken en niet naar hen opkeek. Die lijn blijft zich verder trekken in haar leven. Het doet er niet toe wat andere katten willen, zij zijn niet belangrijk. Ze kan geen medeleven met hen opbrengen, al betekent dat niet dat ze anderen voor de fun pijn zou doen. Ze is er niet bang voor, maar ze houd soms ook liever haar poten schoon. Ze is natuurlijk wel een warrior. Vechten is haar roeping, maar ze vecht altijd voor een reden en nooit zomaar. Daar is niets aan. Xenas grootste droom is om terug te gaan vanwaar ze komt, terug naar de Bloodclan. De clan vol sterke warriors, die haar zullen trainen tot een échte warrior. Ze heeft weinig respect voor haar vader, die dat misschien ook probeert, en zolang ze niet tot de echte Bloodclan behoort zal ze haar best doen om haar eigen Bloodclan te 'creëren'. Deze grote poes is immers niet alleen door haar eigenzinnige karakter een prinses; ze heeft daar ook haar looks voor te danken. Ze gebruikt haar knappe snuitje om katers om de tuin te leiden, om ze bijna als haar dienaren te gebruiken voor wat zij wil doen. En één van die dingen is om als een echte prinses behandelt te worden; om te zitten op haar troon als haar 'clan' prooi aan haar poten smijt, met hun snuiten naar de grond gericht om maar niet het slachtoffer te moeten zijn van haar ijzig koude blik. Hoewel haar droom op dit moment nog niet al te ambitieus is, om gewoon bij Bloodclan te raken, wil ze ooit de clan leiden; ooit zal Bloodclan van haar zijn.

Motivatie Ik wil eens een actieve niet-clankat en Bloodclan lijkt me daarvoor de beste optie. Maar, wat is er nog leuker dan een kat die al in Bloodclan zit? Eentje wiens grote droom is om er ooit te belanden, natuurlijk. Tank is dan ook een geweldige vader voor zo'n kitten.. Ik denk dat hun karakters wel nog zouden kunnen botsen, en wie houd er nu niet van een beetje drama in de RPG? :') Natuurlijk wil ik ook al heel lang een kitten van Vitani maar er komt maar nooit een search die doorgaat (kijkt naar M xD) Ik hou van het karakter van dit poesje en ik denk dat het nog leuk kan zijn om zo'n warrior princess te bespelen. Ik zit al heel lang met zo'n idee in mijn hoofd, maar nergens een kans om het te bespelen met een familie (wat echt een plus is om een kat actief te houden) Duss, ik hoop dat jullie me deze kans willen schenken ;3

-Bunny over en uit
http://www.warriorcatsnl.com/t32474-gz-kittens-queen
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum