Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Amberkit (Brindleleaf x Sparrowfeather) Empty Amberkit (Brindleleaf x Sparrowfeather)

wo maa 28, 2018 2:48 pm
31/01/2016


When it crumbles, we will stand tall


{You can take my name but you'll never have my heart}
{Naam} Amberkit
{Reden naam} Haar lichtbruine vacht
{Vorige namen} Geen
{Volgende namen} Wie weet
{Leeftijd} 0 manen
{Rang} Kitten
{Clan} Windclan
{Geslacht} Vrouwelijk

{We will stand tall, face it all together}
{Moeder} Brindleleaf
{Vader} Sparrowfeather
{Broers} Quietpaw, Puddlepaw
{Zussen} Mousepaw, Polarpaw

{Hold your breath and count to ten}
{Vachtkleur} Licht bruin met wit
{Vachtpatroon} Tabby
{Bouw} Slank, met lange poten
{Grootte} Hoog maar niet breed - steekt ietwat boven de menigte uit
{Houding} Open, vriendelijk
{Littekens} Nog geen
{Accessoires} Geen
{Oogkleur} Groen
{Details} Niets speciaals

{I know I'd never be me without the security}
{Joviaal} Amberkit is een kat die er niet voor terugdeinst om nieuwe katten te ontmoeten. ze is heel vriendelijk, maar soms een beetje overweldigend voor katten die heel verlegen zijn. Ze praat heel snel en heel veel en is moeilijk stil te krijgen, maar ze bedoelt het altijd heel goed. Ze snapt katten die verlegen zijn dan ook niet zo goed, en zal proberen om ze daarvan af te 'helpen' door hen te dwingen willekeurige katten te ontmoeten - opnieuw, helemaal goed bedoeld, ook al kan het nogal controlerend overkomen.

{Eerlijk} Amberkit is een hele eerlijke kattin. Ze neemt geen blad voor de mond en zal vaak, vooral in haar kittentijd, gewoon zeggen wat in haar opkomt. Ze kan moeilijk geheimen bewaren en ze heeft er een hekel aan als katten tegen haar liegen. Soms beledigt ze katten per ongeluk door dingen te verklappen die ze moest geheimhouden of door nét iets te eerlijk te zijn.

{Vrijgevig} Amberkit zal altijd haar prooi delen als katten dat vragen, en ze zal ook nooit 'nee' kunnen zeggen tegen katten die hulp nodig hebben - of dat nu katten van haar eigen clan zijn, of niet. Deze eigenschap is in de harde kattenwereld vaker slecht dan goed; als het ieder voor zich is in een gevecht, bijvoorbeeld.

{Naïef} Amberkit gelooft heel snel wat katten haar wijsmaken en sommigen zullen daar misbruik van maken. Het is heel makkelijk om haar dingen te laten doen voor je, om haar bijvoorbeeld te laten jagen en dan zelf de prooi op te eisen. De naïeve kattin heeft dat dan ook vaak niet door tot iemand haar erop wijst - en hoewel ze zal proberen erop te letten tegen de tijd dat ze warrior word, blijft het toch een werkpuntje voor haar.

{Flirterig} Amberkit is zeker niet onknap en dat weet ze ook. ze houd wel van de aandacht van de katers en zal hen zeker ook wel aandacht geven, al wacht ze op de ware om echt een gezin te starten. Al is het maar de vraag of die ware wel zal komen opdagen, want haar verwachtingen zijn niet bepaald laag..

{Controlerend} Voor Amberkit moet alles gaan zoals zij dat wil, en soms kan ze behoorlijk ver gaan om dat zo te krijgen. Ze zal haar vriendinnen soms dwingen om dingen te doen, omdat ze denkt dat dat goed is voor hen. Ze bedoelt het altijd goed, maar het komt niet vaak echt goed over.

{Romantisch} Amberkit is een heel romantisch type. Haar grote droom is om later een kater te vinden die veel van haar houd, en kittens die later grote warriors zullen worden. Ze wil dit ook voor al haar vriendinnen, en zal daardoor ook vaak matchmaker proberen spelen en hun opzetten met katers waarvan zij denkt dat ze bij hen zal passen.

{Aandachtszoeker} Amberkit heeft altijd aandacht nodig, het is bijna een soort drug voor haar. Hierin lijkt ze heel erg op haar moeder. Ze is een moederskindje aangezien ze haar vader niet kent, en zal altijd aandacht aan haar vragen. Dit kan zich op verschillende manieren uiten; van gaan huilen bij mammie, tot het camp uitsluipen zodat haar moeder bezorgd om haar is en haar daarna weer aandacht zal geven. 

{The mastermind behind this feline}
{Naam} Bunny
{Leeftijd} 15
{Ervaring} 2 jaar; misschien ietsje meer
{Actieve accounts} Winddancer, Redkit, Sablekit
{Motivatie} Ik vind zowel Brindleleaf als Sparrowfeather geweldig gespeelde karakters, en ik zou het een hele eer vinden om één van hun kittens te mogen spelen. Ik vind Amber al geweldig, ik kan niet wachten tot ze haar vriendinnetjes gaat manipuleren om op random katers toe te stappen x3 Een nestje met een verhaallijn rond is altijd tof, dat maakt het iets speciaals, en ik ben dan ook van plan om heel actief te zijn met haar als ze gekozen word. Dan wil ik ook nog even iedereen die zich aanmeld veel succes wensen, en jullie natuurlijk ook voor het kiezen! Het ziet er al moeilijk uit c:

thank you Sarah of Kickstart!


http://www.warriorcatsnl.com/t28304-and-if-you-think-it-will-never-happen-again-roses-turns-black
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum