Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Sablekit (Silvercloud x Panthergrowl) Empty Sablekit (Silvercloud x Panthergrowl)

wo maa 28, 2018 2:40 pm
23/01/2016


We've all got both light and darkness inside of us.

Sablekit
Sable: very dark; black

>>Let's start with the beginning
Naam<< Sablekit. Genoemd naar haar zwarte, glanzende vacht.
Vorige namen<< Geen. Sablekit is nog niet van rang veranderd.
Volgende namen<< Sablepaw zal haar naam zijn als apprentice; haar naam als warrior is nog onbekend, maar zal ongetwijfeld beginnen met 'Sable'.
Leeftijd<< 0 manen. Sablekit zit nog veilig in haar moeders buik.
Rang<< Nog geen. Sablekit is nog niet geboren.
Clan<< Riverclan. Trots en sterk.
Geslacht<< Vrouwelijk. Is niet hetzelfde als zwak.

>>Family comes with life
Moeder<< Silvercloud. Een kortharige zilveren tabby met gele ogen.
Vader<< Panthergrowl. een kortharige donkergrijze kater met gele ogen.
Broers<< Onbekend. Ze zijn nog niet geboren.
Zussen<< Onbekend. Ze zijn nog niet geboren.

>>The eyes are the windows of the soul
Vachtkleur<< Zwart. Als haar ziel.
Vachtpatroon<< Effen. Onzichtbaar in de nacht.
Bouw<< Slank. Vrouwelijk maar sterk.
Grootte<< Gemiddeld. Steekt niet boven de rest uit.
Houding<< Zelfverzekerd. Bijna arrogant zelfs.
Littekens<< Geen. Of nog niet.
Accesoires<< Geen. Zal er ook nooit hebben.
Oogkleur<< Blauw. Kitten-blauw; zal later geel zijn.
Details<< Geen. Niets speciaal.

>>I live such a colorful life
Koud<< Sablekit kan niet bepaald warm genoemd worden. Ze doet niet aan affectie, liefde is een illusie en iedereen moet gewantrouwd worden; zelfs haar familie. Ze zal niet gemakkelijk vrienden maken, laat staan verliefd worden. Relaties behouden, of ze nu vriendschappelijk zijn of puur "professioneel", het lijkt haar allemaal maar een verspilling van haar kostbare tijd.

Efficiënt<< Sablekit zal al haar taken zeer efficiënt uitvoeren en geen tijd verspillen aan dingen die volgens haar niet belangrijk zijn. Dit is vaak goed, maar in sommige situaties wil ze daardoor te snel zijn en verliest ze dingen uit het oog die wel degelijk belangrijk zijn. Dit zie je bijvoorbeeld als ze zal leren jagen; ze zal haar prooi zo "efficiënt" mogelijk proberen te besluipen, en geen tijd verspillen aan het checken van de windrichting.

Trots<< Sablekit zal niet snel haar fouten toegeven. Haar trots is zeer belangrijk voor haar, en katten die haar beledigen zullen dan ook voor altijd op haar zwarte lijst staan. Samen met dit gaat ook een beetje ijdelheid; haar uiterlijk is belangrijk. Ze houd van haar glanzend zwarte vacht en zal hem goed onderhouden, al irriteert het haar als haar moeder haar probeert te wassen.

Sterk<< Sablekit is een sterke poes. Niet zo zeer fysiek, maar meer mentaal. Ze laat zich niet snel ergens inluizen. Ze vind het vreselijk als katten automatisch denken dat ze zwakker is omdat ze een poes is, en zal alles doen om hun ongelijk te bewijzen; ook dingen die misschien niet zo slim zijn, zoals vechten met een kat die zeker dubbel zo sterk is als haar.

Snel<< Sablekit is zeer snel. Haar hersenen werken snel, waardoor ze erg snel praat maar ook erg snel leert. Ze zal er geen tijd aan verspillen om 5 keer hetzelfde uitgelegd te krijgen. Ze gaat er ook vanuit dat de anderen ook zo snel alles doorhebben, waardoor ze dingen maar 1 keer zal uitleggen en niet meer.

Nieuwsgierig<< Vooral in haar kittentijd zal Sablekit erg nieuwsgierig zijn en steeds een manier proberen te vinden om meer te weten te komen. Ze zal zich niet altijd iets aan trekken van de regels als ze zo iets te weten kan komen - dit word beter als ze ouder word, maar zal nooit helemaal weggaan.

Loyaal<< Hoewel Sablekit geen vriendelijke poes lijkt - en eigenlijk ook niet is - kan niet gezegd worden dat ze niet loyaal is. ze zal nooit een kat of haar clan bedriegen en zal alles doen wat ze kan om hen te beschermen, hoewel katten sterk genoeg moeten zijn om voor zichzelf te zorgen.

>>The mastermind behind this feline
Naam<< Bunny. Niet mijn echte naam.
Leeftijd<< 15. Bijna 16.
Ervaring<< 2 jaar. Misschien ietsje meer.
Andere accounts<< Een heleboel, maar ik wil een nieuwe start. Van plan om het bij 1, misschien 2, te houden.
Motivatie<< Okay. Ik wou een nieuwe start, met een andere naam, maar om heel eerlijk te zijn; waarom zou ik? Ik heb geen zin meer om me voor te doen als iemand anders xD Ik heb zin om compleet opnieuw te beginnen hier, qua karakters dan, en daarom heb ik Sablekit gemaakt c:

>>Voorbeeldpost
Spoiler:

thank you Sarah of Kickstart!


http://www.warriorcatsnl.com/t28177-our-love-story-is-my-favourite-ks
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum