Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Rosekit (Oceanbreeze x Neverland) Empty Rosekit (Oceanbreeze x Neverland)

wo maa 28, 2018 2:37 pm
16/09/2016

xRosekitx

xNaam Rosekit
xReden Haar vachtkleur
xLeeftijd Unborn
xGeslacht She-cat
xRang Kitten

xMoeder Oceanbreeze
xVader ?
xZusjes ?
xBroertjes ?
xTantes (half) Snowbird
xOoms Pantherpaw, (half) Whitelion†
xNichtjes Véél
xNeefjes Véél
xGrootmoeders Icecloud & ?
xGrootvaders Sparkshade† & ?
xOvergrootmoeders Mintwhisker†, ? & ?, ?
xOvergrootvaders Eagleheart†, ? & ?, ?
xOverige familie Pantherface† (broer grootmoeder)

xVachtkleur Rood
xVachtlengte Kort
xVachtpatroon Tabby
xOogkleur Amber
xBouw Slank
xGrootte Hoog maar niet breed
xPoten Lang
xStaart Lang
xSnuit Gemiddeld
xLittekens Geen
xOverig /

xGoede punten Kalm, slim, vrolijk
xSlechte punten Trots, hoogmoedig, aanhankelijk
xHoudt van De zon, vrede, vrienden
xHoudt niet van Vechten, bloed, donker
xHaat Water, oorlog, pijn
xVreest Water, donker, tweebenen

xMotivatie Hey! Voor het geval dat je het nog niet doorhebt, ik ben Bunny ;3 Ik ben 16 jaartjes oud en ik rpg al zo'n 3 jaar, denk ik - ik denk dat ik me hier voor het eerst heb aangemeld op 30 september 2013, dus mijn 3 jaar verjaardag is bijna! Ik weet dat iedereen denkt dat Nevertje de vader is, maar ik wil me dus ook aanmelden voor dit nestje, hehe. Hoe kan ik dat nu niet? Ik hou van Ocean, ze is zo'n cool karakter en ze is zo het tegenovergestelde van wat mijn white ooit geweest is maar toch gingen ze zo goed samen, ze hadden een hele leuke dynamiek. Het is jammer dat hij dood ging, natuurlijk, maar ik vind het echt tof hoe je het zo gemaakt hebt dat Ocean er volwassener door werd in plaats van helemaal depressief, zoals het cliché ergens wel is. Zoals je ziet is mijn aanmelding met Rosekit redelijk kort, maar dat is ook voor een reden. Ik heb me nog al aangemeld voor nestjes, en met Winddancer en Redpaw zie ik dat ik me echt moeilijk kan houden aan het karakter dat ik voor hun uitgeschreven had. Daarom heb ik het bij Rose met kernwoorden gedaan; ik heb wel iets in gedachten, maar als ze gekozen is, wordt haar karakter opgehangen, als het ware, aan die kernwoorden; alsof het een kapstok is/ Ik denk dat ik me dan niet zo gedrukt zal voelen om me aan haar karakter te houden (als kitten vooral, dan ontwikkelen ze hun karakter toch nog) en dan kan ik vrijer met Rosekit posten. Dan wens ik nog eens iedereen veel succes, hopelijk heb je veel leuke aanmeldingen zodat het een heel leuk nestje kan worden ;3  

xSetje:

http://www.warriorcatsnl.com/t30296-i-still-believe-in-fairytales-kittensearch

Note: er was afgesproken dat ik "gekozen" zou worden :') (de vader moest nog een geheim blijven ook al was hij meteen geraden)
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum