Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Ribcage (etc) (Dangerdance x NPC) Empty Ribcage (etc) (Dangerdance x NPC)

wo maa 28, 2018 2:22 pm
08/11/2016

Naam Homekit - Homerun
Reden Thuis is waar je veilig (zou moeten) zijn - Hij kan snel lopen.
Geslacht Kater
Uiterlijk Homekit lijkt op Dangerdance. Hij is een Bengaal met amberen ogen. Hij is groot gebouwd en heeft lange poten. Zijn vacht is middellang.

Naam Ribkit - Ribcage
Reden Bij de geboorte brak hij één van de ribben van zijn moeder (+zijn lichtgrijze vacht) - hij is een geweldige jager
Geslacht Kater
Uiterlijk Ribkit is een licht- tot middelgrijze tabby. Hij is zeer sterk en ook duidelijk gespierd. Hij heeft een korte vacht en blauwe ogen.

Naam Band(ed)kit // Stripe(d)kit // Streakkit
Reden De strepen op zijn vacht
Geslacht Kater
Uiterlijk Deze lijkt ook geweldig op zijn vader. Hij is een bengaal met zeer donkere strepen en heeft net zoals Dangerdance groene ogen.

Naam Carekit - Carebear // Joykit
Reden Dangerdance zal goed voor haar zorgen - Ze is groot gebouwd & haar karakter doet wat denken aan een beer (ze slaapt graag, is een goede jager en kan soms plotseling boos worden)  // Haar geboorte brengt hem vreugde
Geslacht Poes
Uiterlijk Carekit // Joykit is een donkergrijze tabby. Ze is relatief groot gebouwd maar is wel duidelijk vrouwelijk. Ze is groot maar ook slank, en dus niet breed. Ze heeft groene ogen.

Note Zoals je ziet, 5 verschillende namen. Ik ben echt vreselijk met namen kiezen en ik wou jou wat keuze laten, vandaar. Welke naam de kitten ook krijgt (en of het een poes of een kater is) verandert echter niets aan het karakter ^^

Karakter Hij (of zij, maar ik gebruik voor het gemak hij) is een heel snelle leerling. Het duurt niet lang voor hij iets doorheeft en het duurt meestal ook niet lang voor hij het ook kan - zeker wanneer hij jong is. Dit kan moeilijker worden naarmate hij ouder wordt en moeilijkere dingen leert. Hij zal daardoor ook een beetje lui worden. Als iets niet meteen gaat, geeft hij zeer snel op. Hij is een goede jager maar heeft niet altijd veel geduld - daarom zal hij soms te snel springen en de prooi wegjagen. Dit zal wel verbeteren, later, maar zijn geduld blijft altijd een werkpuntje. Ook in andere situaties; hij kan niet lang wachten. Hij moet het altijd meteen weten, meteen kunnen, meteen krijgen. Hij verwacht dat ook, en hij kan boos worden als hij het niet krijgt. Hij is ook over het algemeen vriendelijk, zeker recht in het gezicht; hij zal nooit iets gemeens over een kat zeggen recht in het gezicht van die kat. Achter zijn rug, daarentegen, roddelt hij nog wel eens graag. dat kan hem onbetrouwbaar maken, al zou hij niet altijd een geheim meteen doorvertellen. Dit hangt er natuurlijk vanaf wie hem dat verteld heeft en waarover dat geheim gaat, natuurlijk.. Ik wil zijn karakter vooral uitwerken in de RPG, maar dit zijn de grote lijnen; als ik hem te veel ga uitwerken, hou ik me toch niet aan zijn karakter in de RPG :')

Motivatie Ik wil echt geweldig graag een nieuwe kitten, okay. Ik heb bergen inspiratie voor een karakter zoals deze, die op mij lijkt op het vlak van luiheid & snelle leerling xD Hij zal ook bazig worden waarschijnlijk - dat heb ik echt al lang niet meer gehad, niet meer sinds white geloof ik. het word eens een leuke verandering van mijn happy windje, mijn sarcastische amber of mijn doodsbange red. Ik had ook zo veel inspiratie voor een naam dat ik niet kon beslissen xD maar hé, zo heb je nog wat keuze. Ik ben ook vreselijk in motivaties uitschrijven sjongejonge. Oh, ik wou ook nog zeggen datDangerdance coowl is en ik vind het leuk dat hij zo'n diepgaande geschiedenis heeft, nog helemaal naar Skyclan zelfs. Wow. Ik stel me al voor hoe hij verhalen over zijn vroegere clan gaat vertellen, en over zijn broer en over hoe de clan ten onder ging. Ze zullen ervan smullen! Hihi. Ik hou van kittens.
http://www.warriorcatsnl.com/t30766-kittensearch-holding-out-for-a-hero
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum