Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Abyssbelly (Underwater x NPC) Empty Abyssbelly (Underwater x NPC)

wo maa 28, 2018 2:11 pm
05/08/2016

{ABYSSBELLY}
{You can't build a peaceful world on an empty stomach}
{Naam} Abysskit
{Warriornaam} Abyssbelly
{Reden Prefix} Zijn donkere vacht die lijkt op het duister van een gat dat zo diep is dat je de bodem niet ziet
{Reden Suffix} Zijn enorme eetlust en niet al te magere gestalte
{Geslacht} Mannelijk
{Leeftijd} Unborn
{Rang} Kitten

{Uiterlijk} Abysskit is van bij de geboorte al een grote kitten, met brede schouders en dikke poten. Hij heeft een donkere vacht die bijna helemaal zwart is maar hier en daar nog witte plekken heeft, zoals zijn vader. Zijn vacht is ook lang, dik en glanzend en is bijna helemaal waterdicht. Omdat hij niet al te veel speelt met de andere kittens en zijn tijd verdoet met eten en slapen, zal hij vanaf kitten af aan al redelijk mollig zijn. Deze molligheid zal hij nooit echt wegkrijgen. Als apprentice zal hij niet zo snel en sterk zijn als de anderen, aangezien hij te lui is om veel energie in zijn training te steken; daardoor kan hij nog wel eens later warrior worden.

{Innerlijk} Abysskit is, zoals zijn uiterlijk wel suggereert, een tamelijk luie kitten. Hij is liever lui dan moe en heeft niet echt een goede conditie. Goed genoeg om zich te redden, maar als hij naar de rand van het territorium zou moeten lopen (zelfs als warrior) zal hij toch tamelijk buiten adem zijn. Hij is geen geduldige kat en vind het vervelend als hij ergens op moet wachten, maar hij besteed zijn tijd toch liever al vissend dan al jagend - het lange wachten tot er eindelijk een vis opduikt vind hij aangenamer dan het rennen achter snelle, kleine muizen en eekhoorns en het springen naar vogels. Vis is dan ook zijn favoriete prooi om te eten, zoals vele Riverclanners (en hij eet er graag veel van). Als apprentice zal hij soms proberen om prooi te eten die hij net gevangen heeft, ook al is dat tegen de warriorcode - als hij echt honger heeft, is er niets te ver. Hier kan hij dan ook voor gestraft worden, natuurlijk. Dit wordt beter als hij warrior wordt, en hij zal de warriorcode dan wel volgen - maar als apprentice heeft hij er moeilijkheden mee dat hij maar als laatste mag eten. Abyss is een nonchalante, easy-going kater. Andere katten kunnen gewoon op hem aflopen, zich naast hem zetten en een babbeltje beginnen - behalve terwijl hij slaapt. Verstoor nooit zijn slaap. Hij is enorm stressbestendig en kan in praktisch elke situatie het koel hoofd houden, al betekent dat ook dat hij soms dingen onderschat. Daardoor zal hij ook dingen die hij moet doen vaak uitstellen naar het laatste moment, onder het motto: 'ik heb nog tijd.'

{Motivatie} Hey, mijn naam is Bunny! Ik ben 16 jaartjes oud en ik heb zo'n 3 jaar RPG-ervaring, allemaal hier op Warriorcats. Mijn eerste account was Dyingblack, maar die is nu dood. Mijn bekendste account is waarschijnlijk Whitelion, maar die is ook dood - qua levende accounts is waarschijnlijk Winddancer mijn bekendste account. Mijn andere actieve accounts zijn Amberkit, Neverland en Redpaw. Ik heb nog geen actieve karakters in Riverclan, maar dat plan ik dat Abysskit wordt ;3. In elk karakter van mij zit een karaktertrekje van mezelf, maar dan uitvergroot - mijn positiviteit in Winddancer, mijn verlegenheid in Redpaw, mijn 'stille waters hebben diepe gronden' in Neverland, mijn enthousiasme en hopeloze romanticus in Amberkit, mijn "slechte kant" in Whitelion.. Ik heb echter nog niemand echt voor mijn luiheid, mijn uitstelgedrag, mijn nonchalantie. Dat is Abysskit. Ik kan me perfect inleven in hoe hij denkt, wat altijd noodzakelijk is voor mij om een karakter te kunnen bespelen. Daarbij zijn er bij zo'n nonchalante karakters altijd dingen aan de gang die je niet ziet - onder de oppervlakte zijn de emoties zeer sterk. Zeker in dit nestje denk ik dat dat leuk is, en voor drama kan zorgen - aangezien hij zonder echte moeder zal opgroeien. Dat zal altijd aan hem knagen, al zal hij dat nooit laten zien. Misschien is zijn uitstelgedrag een poging om aandacht te krijgen? Misschien wil hij zijn vader trots op hem maken, maar is hij te lui om daaraan te beginnen en te beschaamd om er iets aan te doen, en gaat de cirkel zo door? Er zijn talloze mogelijkheden, meer dan je misschien eerst zal denken bij zo'n luie en nonchalante karakters. Maar ik wil de mogelijkheden ontdekken en ze een eigen leven laten leiden - dat maakt de leukste, de origineelste maar ook gewoon de meest realistische karakters. En man, ik heb nog nooit een motivatie uitgeschreven waarvan ik meteen erna niet dacht 'dat klinkt zo "pretentieus"' en deze is dan natuurlijk geen uitzondering op de regel, maar ik beloof je dat mijn posts over het algemeen (kuch kuch) beter zijn :')

Bunny uit-
http://www.warriorcatsnl.com/t29990-underwater-motion-kitten-search
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum