Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Empty Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom)

di maa 27, 2018 8:44 pm
02/03/2015


Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redwhiskersos
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redalgemeen
•Naam Redkit
•Warriornaam Redwhiskers
•Leeftijd Unborn
•Rang Kitten
•Geslacht Poes
•Geaardheid Hetero
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redclan
•Clan Shadowclan
•Leider Shrewstar
•Deputy Innerghost
•Medicine cat Acefray
•Medicine cat apprentice None
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redfamilie
•Moeder Dauntrose
•Vader Ravenheart
•Broers (Full) onbekend (Adopted) Direkit
•Zussen (Full) onbekend (Adopted) Blackpaw
•Grootouders Innerghost x Flamepath • Beatlemess x Flowdark
•Ooms Howlkit • Thornpaw, Terrorpaw, Brokenhowl
•Tantes Wagpaw • Aurynight, Russetfur, Frozenvoice, Littlestream, Fawnstep
•Neven Sliverkit
•Nichten Icekit, Stormkit, Vixenkit, Hailpaw, Slatepaw, Roughpaw & Aurorapaw
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redinnerlijk
•Houd van Andere katten, spelen, erbij horen
•Houd niet van Gemeen zijn, niets kunnen zien, leugens
•Haat Het donker, alleen zijn, stilte
•Angsten Er niet bij horen, verlaten worden
•Karakter Verlatingsangst, onzeker, sociaal, enthousiast, complexen, erbij horen, doen wat anderen willen
•Beschrijving Red is een heel onzekere poes. Ze is nooit zeker van iets en vraagt altijd om erkenning. Dat kan soms erg vervelend zijn, maar ze bedoelt het goed. Ze heeft ook last van verlatingsangst. Dat komt vooral door haar onzekere karakter. Ze zal vaak aan andere katten blijven kleven, want als er iets is dat ze niet graag heeft dan is het wel alleen zijn. Ze haat de stilte en wil het constant vullen met onnozel gebabbel. Toch kan ze ook goed luisteren. Red zal zich altijd aanpassen aan andere katten en zichzelf daarmee helemaal wegcijferen. Ze wil voor iedereen goed doen, soms iets te enthousiast. Ze wil er helemaal bij horen, wat ze er ook voor moet doen. Red is zeker een vriendelijke poes, maar ze heeft last van heel wat complexen. Ze zal zichzelf ook steeds met anderen vergelijken, en zichzelf daarom niet altijd goed vinden. Ze zal ze ook anderen na gaan doen, om net zo goed te zijn als zij zijn. (word verder uitgewerkt in de RPG)
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Reduiterlijk
•Vachtkleur Rood
•Vachtpatroon Tabby
•Oogkleur Blauw
•Bouw Gemiddeld
•Grootte Gemiddeld
•Littekens Geen
•Accessoires Geen
•Speciale kenmerken Geen
•Beschrijving Red is eigenlijk volledig gemiddeld; niet groot, niet klein, niet dik, niet dun. Haar rode pels kan wat opvallen als ze tussen allemaal donkere katten staat, maar over het algemeen gaat ze helemaal op in de menigte. Haar ogen hebben een hemelsblauwe kleur, maar niet zo fel dat ze meteen opvallen. Als kitten zullen ze donkerder zijn, maar ze worden steeds een beetje lichter van kleur.
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redsetje
•Kitten
•Avatar:
•Onderschrift:

•Apprentice
•Avatar:
•Onderschrift:

•Warrior
•Avatar:
•Onderschrift:
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redmezelf
•Naam Secret
•Bijnaam Bunny
•Geboortedatum 13/7/'00
•RPG ervaring Anderhalf jaar
•Actieve accounts Whitelion, Windpaw, Blackkit
•Motivatie Oké, ten eerste: Waarom. Doen. Jullie. Me. Dit. Aan. Er zijn teveel nestjes tegenwoordig, en ik moest een keuze maken. het was zo moeilijk, maar uiteindelijk besloot ik voor Dauntrose x Ravenheart te gaan. De beide karakters hebben me altijd gefascineerd, en als ik tijd heb dan vind ik het geweldig om wat van hun topics door te lezen. Tevens ben je dan een soort zusje van Black, en wie wil dat nu niet? Black is awesome (a) Ik heb echt zin om Red te bespelen, het lijkt me leuk om eens een afhankelijk type te spelen dat zichzelf helemaal wegcijfert. Ik wil iedereen vooral ook veel succes wensen, en wie weet heb ik geluk dit keer ^^.
http://www.warriorcatsnl.com/t22956-gz-ravenheart-x-dauntrose-kittens


Laatst aangepast door Bunny op di maa 27, 2018 8:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Empty Re: Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom)

di maa 27, 2018 8:45 pm
18/03/2015


Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redwhiskersos
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redalgemeen
•Naam Redkit
•Warriornaam Redwhiskers
•Reden Red; ze heeft een rosse vacht • Whiskers; ze heeft een zeer goed ruikvermogen
•Leeftijd Unborn
•Rang Kitten
•Geslacht Poes
•Geaardheid Hetero
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redclan
•Clan Thunderclan
•Leider Silverstar
•Deputy Snowdrop
•Medicine cat Jayfeather
•Medicine cat apprentice Mistpaw
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redfamilie
•Moeder Snowblossom
•Vader Glowstick
•Broers Onbekend
•Zussen Onbekend
•Grootouders Fireheart x Icestorm • Onbekend x Onbekend
•Overgrootouders Nutmeg x Jake • Onbekend x Onbekend
•Ooms Arrowthrill, Zealpaw
•Tantes Swiftpaw, Bluewisp, Jewelpaw {Adopted} Vixenpaw
•Neven  None
•Nichten None
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redinnerlijk
•Houd van Andere katten, spelen, erbij horen
•Houd niet van Gemeen zijn, niets kunnen zien, leugens
•Haat Het donker, alleen zijn, stilte
•Angsten Er niet bij horen, verlaten worden
•Karakter Verlatingsangst, onzeker, sociaal, enthousiast, complexen, erbij horen, doen wat anderen willen
•Beschrijving Red is een heel onzekere poes. Ze is nooit zeker van iets en vraagt altijd om erkenning. Dat kan soms erg vervelend zijn, maar ze bedoelt het goed. Ze heeft ook last van verlatingsangst. Dat komt vooral door haar onzekere karakter. Ze zal vaak aan andere katten blijven kleven, want als er iets is dat ze niet graag heeft dan is het wel alleen zijn. Ze haat de stilte en wil het constant vullen met onnozel gebabbel. Toch kan ze ook goed luisteren. Red zal zich altijd aanpassen aan andere katten en zichzelf daarmee helemaal wegcijferen. Ze wil voor iedereen goed doen, soms iets te enthousiast. Ze wil er helemaal bij horen, wat ze er ook voor moet doen. Red is zeker een vriendelijke poes, maar ze heeft last van heel wat complexen. Ze zal zichzelf ook steeds met anderen vergelijken, en zichzelf daarom niet altijd goed vinden. Ze zal ze ook anderen na gaan doen, om net zo goed te zijn als zij zijn. (word verder uitgewerkt in de RPG)
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Reduiterlijk
•Vachtkleur Rood
•Vachtpatroon Tabby
•Oogkleur Blauw
•Bouw Gemiddeld
•Grootte Gemiddeld
•Littekens Geen
•Accessoires Geen
•Speciale kenmerken Geen
•Beschrijving Red is eigenlijk volledig gemiddeld; niet groot, niet klein, niet dik, niet dun. Haar rode pels kan wat opvallen als ze tussen allemaal donkere katten staat, maar over het algemeen gaat ze helemaal op in de menigte. Haar ogen hebben een hemelsblauwe kleur, maar niet zo fel dat ze meteen opvallen. Als kitten zullen ze donkerder zijn, maar ze worden steeds een beetje lichter van kleur.
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redsetje
•Kitten
•Avatar:
•Onderschrift:

•Apprentice
•Avatar:
•Onderschrift:

•Warrior
•Avatar:
•Onderschrift:
Redwhiskers (Dauntrose x Ravenheart)/(Glowstick x Snowblossom) Redmezelf
•Naam Secret
•Bijnaam Bunny
•Geboortedatum 13/7/'00
•RPG ervaring Anderhalf jaar
•Actieve accounts Whitelion, Windpaw, Blackkit
•Motivatie Ik heb gewoon zo veel zin in dit poesje <'3
Ik Glow en Snow ook altijd zo'n cute koppeltje gevonden, en ik hoop dat ik toch de kans mag krijgen om een kitten van hen spelen ^^ -Is erg slecht in motivatie uitschrijven- Ook heb ik nog geen actief karakter in Thunderclan, en daar moet verandering in komen.
http://www.warriorcatsnl.com/t22869p20-kitten-search-snow-x-glow
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum