Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Sunbeam (Brightspots x Polarbear) Empty Sunbeam (Brightspots x Polarbear)

di maa 27, 2018 6:58 pm
14/05/2014

SUNBEAM






Algemeen


I'm a son of the sun
He brought me to the earth,
so that I can bring wisdom
to the fools here below.


Naam: Sunkit
Vorige namen: //
Volgende namen: Sunpaw, Sunbeam, Sunstar?
Reden voorvoegsel: Sun - Toen hij geboren was, op de sunningrocks, kwam er een zonnestraal tussen de wolken door die hem bescheen en hem verwarmde. Beam - Hij straalt van het zelfvertrouwen en de arrogantie.
Geslacht: Kater
Rang: Kitten
Vorige rangen: //
Volgende rangen: Apprentice, Warrior, Medicine cat apprentice?, Medicine cat?, Deputy?, Leader?, Elder
Leeftijd: Unborn

Clan: Thunderclan
Clanleader: Firestar -The fire that saved our clan, but maybe it's the same fire that destroyed Skyclan?
Deputy: Silverfang -A deputy who couldn't save his own clan...
Medicine cat: Maskheart -Why do you have a mask? Are you scared to show your face?
Medicine cat apprentice: Milkypaw -Do you really believe in Starclan? Idiot!

Moeder:  Brightspots -The sun thought you enough to be my mother, so I accept you.
Vader: Polarbear -You're not my real father, liar! Everyone knows I'm a son of the sun.
Siblings: ??? -Hmmm.. I don't think you are from such a good origin.
Overige familie: ??? -The moon, the stars and the galaxy!

He brought me down
walking on a sunbeam
keeping me in his fiery arms
Whispering my mission


Innerlijk & uiterlijk


He lighted me with his gloss
So that everyone would know
the sun's son is born
and they could give me the honor that I deserve


Uiterlijk
Sunkit is een zilveren Bengaal. Zijn ogen zijn groen, met een gelige glans. Hij is redelijk groot gebouwd, met stevige schouders en lange poten. Hij kijkt al sinds hij kitten is neer op zijn leeftijdgenootjes, wat zijn hoge poten natuurlijk veel makkelijker maken. Zijn ogen kijken superieur, alsof de anderen maar sukkels zijn. Hij loopt altijd mooi recht, met zijn schouders een beetje naar achter getrokken, zijn oren recht omhoog en zijn staart recht de lucht in. Verder heeft hij ook een erg soepel loopje. Hij lijkt nooit nerveus of ongemakkelijk, omdat hij dit goed kan verbergen. Je zult hem nooit ongemakkelijk heen en weer zien schuifelen, of bang zijn ogen neerslaan. Hij zal altijd de vijand recht in de ogen kijken, met die arrogante glans die verteld dat hij niet bang is voor jou.
Foto


Innerlijk
Sunkit is al sinds kitten af aan erg nieuwsgierig. op ene dag gaat hij aan zijn moeder/vader vragen (als jullie dat willen). Dan zal hij het verhaal te horen krijgen, van de zonnestraal bij zijn geboorte. Hij zal daar erg goed over nadenken, en tot de conclusie komen dat het de zon was die hem neergebracht heeft op de aarde. Vanaf dat moment word hij een verwaande kwast. Hij praat altijd bekakt, alsof hij beter is dan de rest, en hij gebruikt altijd heel geleerde woorden. Zo kan hij soms andere katten beledigen zonder dat ze het doorhebben. Ook houd hij ervan om anderen de grond in te boren, te vernederen en te gebruiken als slaafje. Zo kan hij anderen inzetten om gesprekken af te luisteren, om zijn nieuwsgierigheid te voeden, als het ware. Hij is niet al te sterk maar heeft ene grote invloed en kan zo ook anderen dwingen om prooi voor hem te vangen, die hij dan meeneemt naar het camp alsof hij hem zelf gevangen heeft (als apprentice / warrior). Anderen durven zo goed als nooit tegen hem in te gaan, bang voor zijn scherpe tong. Ook gelooft hij niet in Starclan, en vind hij katten die dat wel doen sukkels (dus hij vind zo ongeveer iedereen een sukkel~) Als jullie het goed vinden, kan hij ook het lievelingetje van zijn moeder/vader zijn, wat zijn zelfvertrouwen en zijn arrogantie nog een grotere boost geeft c; Maar nogmaals, alleen als jullie dat goed vinden. {Word vooral uitgewerkt in de RPG, maar zo heb je toch al een beeld van hem c:}

The only real god is the sun
My real father, and not that stupid bear
he used my mother so that I'm
here, to complete my task.


Over mij


I'm the only one, you have to look for.
The only one, who really matters.
It's as strong as the sun's glory,
as the sun's shining force.


Naam: noem me maar Bunny, Bunbun of eventueel Kuksie c: Maar als je compleet wil zijn, zeg je Bunbun, emperor of the rabbits empire >D
Leeftijd: 13,5 jaar, bijna 14 eigenlijk.
RPG-ervaring: Ik zeg altijd een halfjaar, maar ik denk dat het ondertussen al langer is, ik denk dat het ondertussen een jaartje is.
Bekendste accounts: Dyingblack & Whitelion
Motivatie: Om eerlijk te zijn, wist ik niet dat Polarbear (awesome naam <3) en Brightspots een koppel waren. Maar ik heb al zoveel inspiratie voor Sunkit, die kleine arrogante kater <3 Ik zou het een hele eer vinden mocht ik een kitten mogen spelen van dit koppeltje, maar natuurlijk begrijp ik het ook als ik niet gekozen word. (ben het al gewend ondertussen~)  Ik wens iedereen ook veel succes, en ik weet zeker (naargelang alle aanmeldingen tot nu toe) dat het en awesome nestje word ^^

When I die,
I'm not going to Starclan.
I will rise back up,
into the sun and back by my father

❤️


http://www.warriorcatsnl.com/t17421-kitties-brightspots-olarbear
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum