Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Sweetheart (Ashdrizzle x Fawnstep) Empty Sweetheart (Ashdrizzle x Fawnstep)

di maa 27, 2018 6:42 pm
05/05/2014




Sweetheart
Shadowclan || Poes || Kitten

Algemene informatie

Naam: Sweetkit
Volgende namen: Sweetpaw, Sweetheart
Reden voorvoegsel: Al vanaf de geboorte was ze een schattige, zoete kitten. Tevens ook als wens dat ze zoet zal zijn in haar leven.
Reden achtervoegsel: Sweetheart heeft een heel groot hart en staat altijd voor iedereen klaar.
Rang: Kitten
Geslacht: Poes
Leeftijd: Unborn

Clan


Clan: Shadowclan {Shadowclan is AWESOME!}
Leader: Shrewstar {Je bent de beste leider die we ooit gehad hebben!}
Deputy: Innerghost {Je bent mijn grootmoeder, en de meest geweldige deputy OOIT!}
Medicine cat: Littlestream {Je bent vriendelijk, en familie. Familie is THE BEST!}
Medicine cat apprentice: Frostpaw {Je zult later een geweldige medicine cat worden!}

Innerlijk

Persoonlijkheid: Sweetkit is een vriendelijke kitten, die altijd overal positief over is en iedereen probeert te helpen. Slechte gedachtes laat ze niet toe in haar hoofd, en ze ziet altijd het goede in katten. Dat maakt haar gemakkelijk manipuleerbaar. Ook zal ze iedereen een tweede kans geven, misschien zelfs een derde. Maar ze heeft een geheugen als van een olifant; ook al doet ze alsof ze iets vergeten is, eigenlijk weet ze het nog. Dat kan soms leiden tot slechte gedachtes die haar hoofd in worstelen, die ze er dan met alle macht van de wereld uit probeert te krijgen. Dat is één van de weinige momenten dat ze chagrijnig kan zijn. Ook is ze een echte dierenvriend; ze zit vaak urenlang in de natuur, doodstil, te staren naar de vogels en de beestjes. Daarom zal ze een slechte jager zijn, ze kan gewoon niet doden. Dat is ook een nadeel als ze moet vechten, ze durft de ander geen pijn te doen, en probeert dus ook nooit aan te vallen. Haar tactiek is verdedigen tot iemand haar komt helpen, iets wat in haar positieve gedachten altijd zal gebeuren. Sweetkit is iemand die altijd haar manieren bewaart, en er stiekem ook een hekel aan heeft als anderen dat niet doen. Maar dat probeert ze uit haar hoofd te bannen. Ze maakt zich niet graag vuil en zit liever wat te praten met haar vriendinnen. Wat ze dan wel weer goed kan, is anderen bespioneren. Ze zit graag in bomen en kan van daaruit doodstil blijven kijken naar de katten die onder haar doorstappen. Daar traint ze dan ook vaak op in haar apprentice tijd. Of om gewoon te verdwijnen in haar omgeving, gebruik makend van de achtergrond.
Vind leuk: In bomen zitten, praten met haar vriendinnen, positief zijn, dieren, haar familie, haar vrienden, de natuur
Heeft een hekel aan: Vuil zijn, slechte gedachtes, ongemanierde katten
Angsten: Slechte gedachten, de dood, gemene katten, Iemand moeten doden, jagen
Stopwoordje(s): Awesome (vooral in kitten tijd), Keicool (vooral in apprentice tijd), Geweldig (vooral in warrior tijd)

Uiterlijk:

Lichaamsbouw: Sweetkit is een klein, smal gebouwd en fragiel poesje. Je kunt haar makkelijk overduwen of aan de kant zetten. Tijdens haar apprentice tijd is ze nog steeds opvallend klein, bijna even groot als kittens van 5 manen, tot ze éindelijk op haar 8 moons ene groeispurt krijgt. Nog steeds is ze kleiner dan de rest, maar het valt mee. Een groot kat zou haar wel nog steeds op kunnen tillen zonder al te veel moeite, zoals je met een kitten doet.
Vacht: Grijze tabby
Ogen: Donkerblauw
Pootkussens en neus: Zwart
Accessoires: /
Littekens: /
Foto: http://fc02.deviantart.net/fs40/i/2009/011/7/a/BW_Kitten_no__2_by_Mischi3vo.jpg

Banden

Ouders: Ashdrizzel x Fawnstep
Broers/zussen: ???
Overige familie: Iciclepaw & Heronkit (halfsiblings vader) Terrorpaw, Thornpaw, Frozenpaw, Brokenhowl, Littlepaw, Ravenpaw, Aurypaw, Russetpaw (siblings moeder) Undertaker (grootouder vader's kant), Innerghost (grootmoeder moeder's kant), Flamepath (grootvader moeders kant)
Verliefd op: /
Partner: /
Kittens: /
Vrienden: /
Vijanden: /
Kennissen: /

Over mij


Bijnaam: Bunny
Leeftijd: 13,5 jaartjes oud
Ervaring: Ongeveer 1 jaar denk ik
Bekendste account: Dyingblack of Whitelion
Motivatie: Het lijkt me verschrikkelijk leuk om een kitten te mogen spelen van Ashdrizzle en Fawnstep, ten eerste omdat ik de karakters altijd al geweldig vond, ten tweede omdat de spelers al net zo awesome zijn en ten derde omdat ik nog een actief accountje wil in Shadowclan. Ook lijkt het me geweldig om ene kitten te mogen spelen van twee actieve ouders, en heb ik al geweldig veel inspiratie voor Sweetheart~ En ik hou zo erg van de naam <3
Words: ???Notes: /Company: /
©️ Dyingblack a.k.a. Bunny From Warriorcats


http://www.warriorcatsnl.com/t17240-gz-kittens-ashdrizzlefawnstep
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum