Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Seafoam (Hiddendance x Heronwing) Empty Seafoam (Hiddendance x Heronwing)

di maa 27, 2018 6:30 pm
05/02/2014




≈Seakit≈




≈Basics≈



≈Name: Seakit
≈Warriorname: Seafoam
≈Previous names: None
≈Clan: Shadowclan
≈Previous clans: None
≈Next clans: I will never leave my clan!
≈Gender: Male
≈Age: Unborn
≈Orientation: Biseksual

≈Thoughts about the high ranks≈





Clanleader: Shrewstar {I will never leave you, because you lead the clan good!}
Deputy: Innerghost {You will be a great leader when Shrewstar can't handle it anymore.}
Medicine cat: Littlestream {I hope you will help me when I'm sick.}
Medicine cat apprentice: None {I think}

≈Family & Friends≈




≈Mother: Heronwing
≈Father: Hiddendance
≈Siblings: Unknown
≈Other family: Unknown

≈Friends: None yet
≈Enemies: None yet
≈Partner: None yet
≈Crush: None yet
≈Ex's: None yet
≈Cat's he knows: None yet
≈Other: None yet

≈Inside≈



≈Likes: Friendly cats, his friends, lady's, flirting
≈Dislikes: Being jealous, Other tom-cats, fighting, other clans.
≈Hates: Nothing (yet)

≈Personality: Seakit is een kitten die qua innerlijk erg lijkt op zijn vader. Hij is een echte flirter, opgeleid door zijn vader Hiddendance (als je dat goed vind hé Xd) Ook is de kater niet echt gewelddadig, meer zelfs: hij heeft een hekel aan vechten! Hij zal altijd alles oplossen met woorden, en als hij ruzie heeft kan hij nog best wel goed antwoorden op alle reacties die anderen op hem geven. Zo wind hij ook alle "lady's" aan zijn pootje: door een goede aanpak in woorden, een geoefende glimlach en een knap lichaam. Verder is hij erg loyaal aan zijn clan: nooit zou hij Shadowclan verraden of verlaten! Aan andere clans heeft hij een hekel, meestal vind hij ze maar watjes. Ook andere katers kan hij niet uitstaan, meestal is hij liever bij poezen.

{Word meer uitgewerkt in de rpg}

≈Outside≈


≈Fur color: Blue/grey
≈Fur length: Short but will grow when he is elder.
≈Eye color: Green
≈Breed: Bleu Russian.
≈Build: Gracefull, not very thick and not very strong.
≈Picture: http://www.buzzle.com/images/cats/russian-blue-cat1.jpg

≈Description: Van uiterlijk lijkt Seakit erg op zijn moeder: Hij is een sierlijk gebouwde blauwe rus met groene ogen. Hij is niet echt heel sterk, wat verklaard waarom hij alles liever oplost met woorden. Poezen vallen vaak op zijn goed verzorgde vacht en sierlijke bouw, waar hij natuurlijk ook goed gebruik van maakt. Hij is een kei in jagen omdat hij redelijk snel is met zijn gestroomlijnde lichaam. Op een bepaalde manier lijkt hij erg op een Windclankat, hoewel hij dat nooit zou toegeven.

≈History≈



≈Kitten time: Nothing yet, because he's unborn.
≈Apprentice time: In zijn apprentice tijd zou ik hem een crush laten krijgen op een kater, waar hij te weten komt dat hij bi is. Hij zal dan even uit zijn lood geslagen zijn, niet echt goed meer weten wat hij met zichzelf moet aanvangen en een beetje anders doen dan normaal. Hoe dat opgelost word, zien we dan nog wel ^^
≈Warrior time: Nothing yet, because he's unborn.

≈Os & Ava≈


Ava:
Spoiler:

Onderschrift:
Spoiler:

≈About me:≈



Name: Secret
Nickname: Bunny!
Accounts: Dyingpaw, Goldenpaw, Meadow, Windows, Flowertime, Islandkit, Pumpkinkit and Whitelion.
Motivation: Ik hou erg van dit koppeltje, vooral dan van Hiddendance ^^'. Ik heb erg veel inspiratie voor dit katertje, en zou het een hele eer vinden mocht ik hem mogen spelen.
Extra: Nothing!



http://www.warriorcatsnl.com/t15375-kitten-search-in-times-of-trust
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum