Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Stellarkit (Whitenight x Burninglove) Empty Stellarkit (Whitenight x Burninglove)

za maa 23, 2019 8:51 pm
14/09/2018

You with the fair and stellar gaze
... You're watching the stars fade ...

Name Stellarkit of Fairkit (aan jullie de keus)
Gender Female
Age Unborn
Clan Shadowclan
Rank Kitten
Bloodline 50% Shadowclan 37,5% Riverclan 12,5% Windclan
Meaning Stellarkit Uit de trots die beide ouders bezitten; hun dochter moet wel geweldig zijn, en daarnaar verwijst deze naam.
Meaning Fairkit Fair kan twee dingen betekenen: eerlijk of prachtig. Deze naam is in beide betekenissen gegeven. Eerlijk, naar Burninglove's vader die door Tallstar omschreven werd als een eerlijke en nobele kater; en prachtig, naar hoe mooi het poesje al is bij haar geboorte en opnieuw naar diezelfde trots die bij beide ouders door hun aderen stroomt.

Mom Burninglove
Dad Whitenight
Twin Skylarkkit/Jewelkit
Moms parents Acefray Runningvole
Dads parents Whitelion† Mazelock
Moms siblings Lightflame Tallkit † Tallfright Baneflower Spilledpaw Beekit † Hairypaw Chickenpaw Warpaw Kindpaw Flurrypaw Silverpaw
Dads siblings Innersoul Energydrink Liontear Lockedrose Joltglower Lioncub Chillybreath Nimblepaw Silversong Sacredwish Chainreaction Parrotshine Sorrowmask Lizardpath Thundergaze Tigerspots† Goldenpaw Crimsonpaw Turtlepaw

Avatar Link
Outside Ze heeft een lange, gladde en goed verzorgde vacht die grijs van kleur is en geen enkel patroon vertoond. Ze is redelijk slank gebouwd voor een Shadowclanner, met een vrouwelijk silhouet en een lenige bouw. Haar staart is vrij lang. Haar linkeroog is blauw, zoals haar vader en haar grootvader ook één blauw oog hadden, en haar rechteroog is geel - een kleur die ze duidelijk van haar moeder geërfd heeft.

Inside Dit poesje is een echte diva. Ze verwacht dat alles voor haar gedaan zal worden en dat de katten voor haar zullen buigen. Ze heeft veel zelfvertrouwen en denkt dat zij de beste is en dat ze altijd gelijk heeft. Hierin zal ze dan ook vaak ruzie maken met haar tweelingzus, die van hetzelfde uitgaat.. En ze kunnen niet alle twee de beste zijn. Ze is zeer trots en ook bijzonder koppig. Vaak vind ze dat de regels op haar niet van toepassing zijn want zij is spéciaal. Desondanks is ze ook zeer eerlijk. Ze kan immers héél slecht liegen en vermijd dat dan ook liever. Halve waarheden en dingen verzwijgen, dat doet ze wel, maar over het algemeen niet bijzonder vaak. Maar echte leugens? Nooit. Zo is ze dus ook geen manipulatief type. Ze verwacht dat anderen dingen doen voor haar, gewoon uit zichzelf; en ze probeert hen daar niet per se toe aan te zetten, hoewel ze wel heel boos zal worden wanneer ze dat niét doen. En als ze boos is kan ze niet logisch nadenken. Daarnaast is dit poesje ook niet echt een harde werker. Ze laat het liefst zo veel mogelijk door een ander doen en besteed haar tijd veel liever lekker lui. Ze is charmant en ijdel en weet hoe goed ze eruitziet; en ze zal ook veel tijd spenderen om ervoor te zorgen dat ze er het béste uitziet. Haar vacht moet goed verzorgd zijn en vrij van vuil. Hoewel het lijkt dat ze haar tweelingzus vanuit het diepst van haar hart haat kan ze op het einde van de dag niet zonder haar en als het nodig is, zal ze er altijd voor haar zijn.

My name Bunny
Partner in crime Beer
My age 18 jaar
Experience Ongeveer 5 jaar
Active characters Redpetal, Amberstorm, Littlepaw, Southernkit, Ara (etc)
Motivation Deze tweeling was al uitgedacht voor dit nestje al van voor er bekend was dat er een nestje kwam en dat het een tweeling zou zijn ; ) Ik vind deze twee samen echt ontzettend leuk en ik ben er zeker van dat ze veel drama gaan veroorzaken voor hun moeder, maar dat is er juist het leuke aan natuurlijk (a) Ze passen dan ook zo perfect in dit nestje. Daarnaast, een kleinkitten van mijn Whitelion én van Acefray? Sign me up ; ) Ik ben heel slecht in motivaties uitschrijven (je zou toch denken dat je daar ooit beter in wordt maar nope..) maar ik zou het echt geweldig vinden als jullie mij (ons) de kans geven om deze tweeling in dit nestje te mogen spelen <3




Stellarkit (Whitenight x Burninglove) GExwao7   Stellarkit (Whitenight x Burninglove) RABBK4R

http://www.warriorcatsnl.com/t36202-a-king-of-beasts-kitten-search
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum