Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Toughkit (Silvercloud x Panthergrowl) Empty Toughkit (Silvercloud x Panthergrowl)

wo maa 28, 2018 2:53 pm
04/07/2017

Toughkit

General

Name

Toughkit

Reason Name


Tough - opdat hij sterk zou zijn, zoals zijn ouders allebei zijn; opdat hij taai zou zijn, zoals Gracekit en Lionkit niet waren; opdat hij zelfverzekerd zou zijn, zoals Ravenpaw was; opdat hij een goede warrior zou zijn die zijn clan altijd voorop zou stellen.

Age

Unborn

Clan

Riverclan

Rank

Kitten

Sexuality

Hetero

Outside

Fur

Warrig; grijze tabby; zwarte strepen; lang

Eyes

Groen; helder; open

Build

Groot; stevig; sterk; breed; indrukwekkend

Family

Mother

Silvercloud

Father

Panthergrowl

Siblings

Chivypaw; Peregrinepaw; Ravenpaw†; Lionkit†(?); Gracekit†

Inside (short)

Likes

Lachen; onnozel doen; eten; water

Hates

Koude; alleen zijn; stilte; honger

Fears

Poezen; vuur; onweer; verantwoordelijkheid

Keywords

Nonchalant; grappenmaker; laf; levensgenieter; goed hart

Wanneer je Toughkit ziet, dan denk je meteen: wauw, wat een stoere kater. Hij is grof gebouwd, zijn lange vacht doet hem nog groter lijken - zijn rug is recht en zijn heldere groene ogen kijken je onverschrokken aan. Hij lijkt zijn naam eer aan te doen.. Maar niets is minder waar. Toughkit gedraagt zich graag nonchalant, alsof niets in de wereld hem kan deren, alsof hij de moedigste kater van Riverclan is. Maar dat is niet helemaal zo. Hij is bang van vele dingen maar dat geeft hij niet graag toe. Deze grote stoere kater is bijvoorbeeld bang van poezen; hij begint te hakkelen en te stammeren van zodra hij eentje aan spreekt. Dit is al heel vroeg zichtbaar en het kan hem nog wel eens dwarszitten als hij ooit een vriendinnetje zou willen.. Bij zijn vrouwelijke familieleden is dit echter beter - die ziet hij niet als 'echte poezen' want ze zijn familie van hem. Dat is dan niet hetzelfde, toch? Ook is hij verschrikkelijk bang van elke vorm van verantwoordelijkheid. Geef Toughkit nooit de leiding over iets, want dan schuift hij dat snel van zich af. Of het nu gaat over kiezen welk spel dat ze nu gaan doen tot later het leiden van een vecht- of jaagpatrouille; hij kan het niet aan. Dit komt vooral omdat hij voor iedereen goed probeert te doen. Hij kan geen beslissingen maken want hij wil niet dat iemand benadeelt word; zelfs als die iemand niet eens in zijn clan zit. Hij is geboren in een tijd waar de grenzen tussen de clans lijken te vervagen, waardoor hij niet zo'n groot belang hecht aan in welke clan iemand nu zit. Het is allemaal één pot nat voor het katertje. Waarom zouden ze anders zijn? Ze zijn allemaal katten en hun geuren zijn zodanig met elkaar vermengd dat hij zelfs moeite zou hebben met ruiken wie nu van welke clan komt. Nog iets waar Toughkit verschrikkelijk bang voor is, is onweer. Als kitten zal dit duidelijk zijn en hoewel hij het misschien zal verstoppen als hij ouder wordt, zal het nooit verdwijnen. Van zodra het begint te bliksemen en te donderen verstopt hij zich het liefst in mama's vacht, zodat het onweer en de storm hem hopelijk toch niet kunnen bereiken..

Toughkit is ook een ontzettende grapjas. Hij plaagt graag zijn siblings maar ook zijn ouders. Zijn grapjes zijn niet altijd zo grappig voor anderen; soms zoekt hij de grens iets te ver op. Zo doet hij bijvoorbeeld graag dat hij ernstig gewond is, waardoor hij vooral zijn ouders nog wel eens bezorgd kan maken. Dan springt hij vrolijk lachend recht - "Haha, niks aan de hand hoor! Waarom doen jullie zo paniekerig?" Hij weet natuurlijk niet dat zijn ouders een heel goede reden hebben om bezorgd te zijn om hem. Ze zijn al drie kittens kwijt geraakt, ze willen er niet nog meer kwijtraken. Hij zal er wel begrip voor hebben als ze het hem uitleggen.. Maar het blijft ergens wel moeilijk. Hij heeft niet altijd door dat zijn grapjes niet bijzonder grappig zijn. Toch doet hij enorm zijn best om er anderen niet te veel mee lastig te vallen - hij heeft immers wel een goed hart; hij wil anderen niet bewust irriteren.

Toughkit is verder een echte levensgenieter. Hij weet wat hij graag doet - prooi eten, zwemmen in het frisse water wanneer het warm is, en dat alles in goed gezelschap. Dit is geen kater die soms eens rust nodig heeft. Nee, hij wil altijd katten om zich heen, hij wordt snel eenzaam en hij is op zijn best met zijn vrienden en familie om hem heen. Op hen leunt hij - zo moet hij zelf geen verantwoordelijkheid nemen en zo zal hij ook nooit eenzaam zijn. Toughkit houdt van de warmte en van Greenleaf. Het is zijn favoriete seizoen. Hij haat de koude en in Leafbare kan hij nog wel eens chagrijniger overkomen dan anders. Het weer heeft veel invloed op hoe vrolijk hij overkomt. Op zonnige dagen is hij vrolijk en speels, altijd grappend - op regenachtige dagen is hij stiller, meer gesloten, verdrietiger, chagrijniger. Wanneer je dit weet vermijd je hem vaak op dagen met slecht weer, maar dat helpt zijn humeur nu niet bepaald. Hij heeft immers graag katten rondom hem.

Zoals eerder wel al gezegd, lijkt Toughkit een heel taaie kitten - iemand op wie je zou kunnen steunen en iemand die de moeilijke klusjes wel op zou klaren. Iemand die zich zonder angst in een gevecht zou storten. Dit is helemaal niet zo. Hij is eigenlijk best laf. Hij wil alles geven voor zijn clan - of eigenlijk, voor alle clans - maar hij is ontzettend bang om iets verkeerds te doen of om gewond te raken. Hij heeft veel aanmoediging nodig voor hij een risico zal nemen; maar uiteindelijk zal hij vaak wel toegeven. Toughkit is niet bijzonder koppig al laat hij ook niet meteen over zich heen lopen. Je moet genoeg geduld hebben en dan kan je hem tot alles in staat brengen. Behalve tot het spreken met poezen, want daar zal hij toch altijd schrik voor hebben..
Motivatie is altijd het moeilijkste stuk. Ik zal mij eerst even kort voorstellen, al denk ik wel dat jullie me allebei al kennen ;3 Ik ben dus Bunny. Ik word in minder dan twee weken 17 jaar. Ik RPG al 4 jaar lang met (veel) verschillende accounts. Ik weet dat ik veel accounts heb om actief te houden, 17 in totaal - maar geen enkele is in Riverclan, en dat mis ik toch wel. Daarbij zie je ook wel dat ik mijn accounts wel actief kan houden als genoeg mensen topicjes met hen willen ;3 (moeilijk posten als niemand terug wil posten immers!). Ik denk ook wel dat mijn motivatie voor dit nestje al blijkt uit de lengte van het innerlijk alleen. Meestal schrijf ik maar een klein stukje omdat ik het moeilijk vind om een innerlijk goed te beschrijven en omdat dat toch nog veel veranderd in de RPG - maar bij Toughkit ging dit zo snel! Ik kon niet stoppen met schrijven xD (Ik weet dat het een hele boterham is, sorry ;3) Ook op zijn naam heb ik eigenlijk niet bijzonder lang moeten zoeken. Ik las de topicjes waarin hun kittens gestorven (of in het geval van Lionkit, weggebracht) zijn en ik dacht meteen; ze willen vast dat hun kittens sterk zijn. Zodat ze niet sterven van de kou. Zodat ze niet naar de twolegs gebracht moeten worden om te overleven. En in het geval van Ravenpaw.. Dat was een koppige, standvastige kater. Misschien doet Toughkit hen wel een beetje denken aan hem. En daarbij - zowel Panthergrowl als Silvercloud zijn twee taaie katten. Ze hebben al zoveel overleefd en ook gewoon hun karakter straalt een koppigheid, een kracht uit.. Toughkit kan naar dat alles verwijzen - en het kan ook een wens zijn voor zijn karakter later. Opdat hij een sterke kater zou worden; al zal dat natuurlijk niet helemaal het geval zijn ;3 Ik denk niet dat ik hier nog veel meer kan schrijven of het gaat een heel boek worden en jullie hebben ook nog andere aanmelding te lezen -

Dus hierbij, Bunny uit.


http://www.warriorcatsnl.com/t33711-ks-for-the-dancing-and-the-dreaming
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum