Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Scrabble (Howl x Claw) Empty Scrabble (Howl x Claw)

wo maa 28, 2018 2:31 pm
26/04/2017

Scrabble (Howl x Claw) 8hpkwTt
Scrabble (noun): a scratching or scraping, as with the claws or hands
O1 U1 T1 S1 I1 D2 E1 • 8 points
Scrabble is een complete kopie van zijn vader: van de korte zwarte vacht tot exact dezelfde kleur groen als ogen. Hij is groot en robuust gebouwd, met later duidelijk zichtbare spieren onder zijn korte vacht. Hij heeft nog geen littekens, natuurlijk, maar zal die later ongetwijfeld wel krijgen. Van zijn moeder zit er weinig in hem, al zou je natuurlijk kunnen zeggen dat hij zijn vachtkleur ook van Howl heeft. Met twee zwarte ouders is het geen schok dat hij zelf ook zwart is; de oogkleur was een lotje van de loterij en hij had toevallig de kleur die Claw ook heeft.
I1 N1 S1 I1 D2 E1 • 7 points
Scrabble is een heel speelse kitten. Hij heeft veel fantasie en maakt overal een spelletje van. Moet hij gaan slapen van mama? Dan is het nog moeilijk om tot aan zijn nest te raken! Hij zal zich niet snel vervelen en als hij geen vriendjes heeft dan vind hij er gewoon eentje uit. Scrabble ziet ook overal wel de grap van in: het duurt heel lang voor iets serieus tot hem doordringt. Dit verbeterd ook wel als hij ouder word en die kittenachtige naïviteit verliest, maar het blijft altijd iets waar hij niet veel kan doen. Scrabble lacht veel en hij lacht met alles. Ook als dat niet gepast is. Hij heeft geen empathie, heeft niet door wanneer hij anderen pijn doet door met hem te lachen. Het komt niet in hem op dat anderen ook gevoelens kunnen hebben. Hij heeft er geen moeite mee om laten bijvoorbeeld een kat te vermoorden, omdat hij anderen niet echt ziet als katten, als personen met gedachten en gevoelens zoals hem. Ze zijn speelkameraadjes, niet meer en niet minder, en als het spel gedaan is dan doen ze er niet meer toe. Natuurlijk zal zijn karakter nog veel evolueren als hij ouder word, dingen meemaakt... De manier waarop zijn ouders hem opvoeden heeft daar ook een grote invloed op. Als zij hem vaak aanspreken op het uitlachen van anderen zal hij zich daar meer inhouden; maar als ze dat niet doet heeft hij geen remmen. Gedrag kan aangeleerd worden.
M3 O1 T1 I1 V4 A1 T1 I1 O1 N1 • 15 points
Hallow, ik ben Bunny! Ik ben 16 jaar oud maar ik word binnenkort al weer 17. Ik ben hier begonnen toen ik 13 was, ondertussen al bijna 4 jaar geleden.. De tijd gaat toch snel. Mijn eerste account hier was Dyingblack, maar die is ook al lang dood. Mijn bekendste accounts zijn waarschijnlijk Whitelion, Winddancer en Redpetal; al zijn Whitelion en Winddancer ook dood. (Whitelion al meer dan een jaar!) Verder probeer ik ook Bloomkit, Coverkit, Pearlypaw, Neverland, Amberpaw, Leopardkit, Nectarkit en Snakesong actief te houden, maar ik heb altijd mijn momentjes met karakters en daardoor zijn sommige op een bepaald moment enorm actief terwijl ik de anderen wat laat verwater. Dit is echter altijd maar tijdelijk, want op een bepaald moment is die inspiratie bom voor dat ene account ook weer weg en komen alle andere accounts weer terug. Ik zou heel graag Scrabble willen spelen, en dat begint al bij zijn naam. Kom op; Scrabble. Toch een geweldige naam, nee? x3 Daarbij wil ik al heel lang een Bloodclan kitten, zodat ik actief kan worden in de Bloodclan. Ik vind het namelijk vervelend om karakters te beginnen zonder familie en die dan ook niet in de RPG geboren zijn. Ik begin graag met een leeg blad maar dan wel eentje met heel veel potentieel. Ik wil ook geen typische bloeddorstige Bloodclanner, niet iemand die gewoon is van: jee, bloed, geweld, woeh! Nee. Ik wil iets dat een beetje origineler is. Dus waarom geen heel speelse Bloodclanner? Claw x Howl lijkt me dan ook een geweldig nestje om een kitten van te mogen spelen. Ik heb hier zo veel zin in omg <3

Veel succes allemaal c:  
Total: 30 points

http://www.warriorcatsnl.com/t32750-kitten-search-claw-x-howl

Note: afgemeld
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum