Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Windbreaker (Thrushdive x Snowynight) Empty Windbreaker (Thrushdive x Snowynight)

di maa 27, 2018 8:40 pm
17/05/2014

Windbreaker
Flowers flutter in the wind
it's a beautiful view
from here you can see the petals
It's simply beautiful!
Algemeen
>>Naam: Windkit
>>Volgende namen: Windpaw, Windbreaker, Windstar?, ???
>>Vorige namen: /
>>Reden naam: Wind: vanwege de winderige dag waarop ze geboren is. Breaker: Ze is iemand die altijd rotsvast achter haar besluit staat, en niet snel zal afwijken van haar beslissingen.
>>Geslacht: Poes {She-cat}
>>Leeftijd: Unborn
>>Rang: Kitten
>>Volgende rangen: Apprentice, Warrior, Medicine cat apprentice?, Medicine cat?, Deputy?, Leader?, Elder
>>Orientation: Bisexual
Clan
>>Clan: Shadowclan -Best clan ever!
>>Leader: Shrewstar -Grandmother!
>>Deputy: Innerghost -I think you are nice.
>>Medicine cat: Littlestream -You are a really good medicine cat!
>>Medicine cat apprentice: Frostpaw -You will be a really good medicine cat!
Familie
>>Moeder: Snowynight -Mommy, I love you!
>>Vader: Trushdive -Daddy, you are the best warrior ever!
>>Siblings: ??? -You are my friends!
>>Grootmoeders: Shrewstar & Featherfall -I hope you will tell lots of stories!
>>Grootvaders: Wolftail & Shadedash -You are cool!
>>Tantes: Saltdale, Struglebug, Runningpaw & Cinnamonpaw -I love you all!
>>Ooms: Nightspark, Tallpaw, Lightningpaw, Falconscreech, Timepaw, Shadewolf & Sharppaw -A great, happy family!
>>Overige familie: ??? -Everyone else!
Relaties
>>Kennissen: Nog geen -I hope I can get to know you better!
>>Vrienden: Nog geen -My best fiends!
>>Vijanden: Nog geen -I'm not done with you!
>>Crush: Nog geen -I love you, I think..
>>Partner: Nog geen -We will stay forever together!
>>Kittens: Nog geen -Little cute fluffyballs
>>Exen: Nog geen -Don't you love me anymore?
>>Mentor: Nog geen -You have to learn me everything!
>>Vroegere mentoren: Nog geen -I think you was a good mentor!
>>Apprentice(s): Nog geen -I will learn you everything!
>>Vorige apprentices: Nog geen -You was a good apprentice!
>>Overig: Nog geen -Everyone else!
Uiterlijk
>>Vachtkleur: Bruin
>>Vachtpatroon: Tabby
>>Vachtlengte: Kort
>>Oogkleur: Grasgroen
>>Bouw: Redelijk groot en breed, maar hoog op haar poten.
>>Staartlengte: Normaal
>>Littekens: Nog geen
>>Extra: Niets
>>Beschrijving: Windkit is een redelijk grote, bruine tabby kitten. Ze lijkt sprekend op haar grootvader, Wolftail, maar haar ogen zijn net zo groen als die van haar grootmoeder. Haar grootouders zijn dan ook haar grote idolen, en vooral Shrewstar dan. Daarom is ze trots op haar groene ogen. Haar vacht is redelijk kort en ze staat hoog op haar poten. Ze is ook redelijk breed gebouwd. Ze lijkt eigenlijk meer op een kater dan een poes, maar dat is in bijna alles zo.
{Foto}
Innerlijk
>>Houd van: Haar familie, spelen, dingen ontdekken, haar gelijk
>>Houd niet van: Katten die haar bang maken, leugens, haar ongelijkheid
>>Is bang van: Bloodclan, spoken, hoogtes, moordenaars, grote onbekende katten
>>Sleutelwoorden: Timide, familiaal, koppig, 'mannelijk', overenthousiast
>>Beschrijving: Windkit is een heel timide kitten. Ze is bang van zo ongeveer alles. Later zal dit wat minderen, maar nog steeds zal ze niet op haar gemak zijn. Haar grootste angst zijn spoken, waar ze altijd in zal blijven geloven. Daardoor slaapt ze soms niet goed, waardoor ze de volgende dag heel moe is. Als hele kleine kitten heeft ze er nog niet zo veel last van, tot er haar iemand eens een griezelverhaal verteld. In haar kittentijd is Windkit dan ook grotendeels een redelijk normale kitten, die houd van spelen en ontdekken, en bang is van Bloodclan. Ze houd heel erg van haar familie, en zou alles voor hen doen. Ze is dan ook graag bij haar familie, bij haar broertjes en zusjes, en zal niet snel op iemand anders afstappen. Maar als ze dat wel doet, is ze niet verlegen; verre van zelfs. Zodra ze haar angst naar  onbekenden overwonnen heeft, zal ze gewoon doen alsof ze elkaar al ene heel leven lang kennen. Verder is Windkit iemand die niet graag haar ongelijkheid toegeeft, en dat dan ook nooit vrijwillig zou doen. Als ze een idee heeft zal ze dat altijd naar voren brengen en uitvoeren, zelfs als het haar uitdrukkelijk verboden word. Als ze iets in haar kopje heeft, kun je haar er onmogelijk vanaf brengen. Ook is Windkit dan wel een poesje, ze doet vaak alsof ze een katertje is. Later zal ze op poezen vallen, en eigenlijk wil ze vaak dat ze geboren was als kater. (jammer genoeg bestaan er voor wilde katten geen geslachtsoperaties c; ) Als iemand haar zegt dat ze ene poes is, en geen kater, zal ze dat hevig ontkennen en er niet naar willen luisteren. Dit zal nooit beteren. Als ze ooit zwanger zou raken, zou dat dan natuurlijk ook een groot probleem zijn, omdat ze niet zal toegeven dat ze zwanger is, zelfs al zegt de medicine cat dat het wél zo is. Misschien dat ze dan zelfs de kittens zou achterlaten in het territorium in de hoop dat ze gevonden worden en door iemand anders opgevoed worden (maar dat zien we dan nog wel c: ) Nog ene klein puntje is dat ze altijd véél te enthousiast is als ze iets hoort; iemand heeft zijn eerste prooi gevangen: Awesome! maar dat kan ook veel verder gaan; Iemand heeft gedronken; Geweldig! Vooral in haar kittentijd zal ze dat vaak doen, later mindert dat steeds meer, maar nog altijd zal ze redelijk vrolijk reageren op normale dingen.
Ik
>>Naam: >D
>>Bijnaam: Bunny, Bunbun, Kuksie, Bunbun, emperor of the rabbits {kies maar ^^)
>>Leeftijd: Bijna 14 jaartjes c:
>>Geslacht: Poes Vrouwelijk c:
>>RPG-ervaring: Ongeveer een jaartje
>>Bekendste account(s): Dyingblack & Whitelion
>>Andere actieve accounts: Daykit", Goldenpaw*, Dovekit, & Forcepaw, I think c:
>>Motivatie: Alle deze coole nestjes cx Ik kan het gewoon niet laten om me aan te melden als leuke accountjes samen een nestje krijgen c: Ik weet dat ik zo goed als nooit gekozen word, maar ik kan het maar proberen. Altijd als ik tijd had/heb probeer ik wat topicjes van Snowy & co te lezen, en te proberen het wat te volgen c: wat niet altijd helemaal lukt x'd Verder heb ik al veel inspiratie voor kleine wind, de poes die geen poes is cx
http://www.warriorcatsnl.com/t17435p20-x-sg
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum