Deel
Ga naar beneden
Admin
Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 26-03-18
Profiel bekijkenhttp://bunnydrop.actieforum.com

Wheatspot (Roseheart x Greentear)

op di maa 27, 2018 5:03 pm
26/11/2013

I have fruit trees.
Cows for fresh milk, yoghurt.
My own wheat.
I'm basically self-sufficient.
~Imran Khan
~Wheatkit~
~Algemeen~
Naam: Wheatkit
Vorige namen: /
Volgende namen: Wheatpaw, Wheatspot (Wheatstar?) (?)
Geslacht: Poes
Leefwijze: Clankat
Clan: Thunderclan
Clanleader: Firestar
Clandeputy: Timefall (denk ik xD)
Vorige clan(s): /
Volgende clan(s): ?

Uiterlijk
Wheatkit is een redelijk groot en stevig gebouwde kitten. Ze lijkt erg op haar vader maar heeft meer een lichtere tint vacht. De Bengaalse vlekken zijn ook nog terug te vinden in haar vachtpatroon. Ook haar oogkleur heeft ze grotendeels van haar vader. Over het algemeen is die groenachtig tot grijsachtig maar in het juiste licht zijn ze prachtig helder groen. Haar naam komt van de donkerder gele bengaalse vlekken op haar gele vacht waardoor ze precies een graanveld lijkt.
Foto('s):

Innerlijk
Wheatkit is de praatgraagste kitten die je ooit gezien hebt. Ze is ook nogal een roddelaar en redelijk hyper. Daardoor luistert ze niet altijd even goed en zal ze redelijk vaak dingen doen die niet mogen. Ze komt erg goed overeen met haar broertjes en zusjes en zal altijd de eerste zijn om mee te doen met bijvoorbeeld een weddenschap.
~
Wheatpaw is nog steeds even hyper als toen ze kitten was. Haar mentor krijgt bijna een zenuwinzinking van haar drukte en haar gebabbel. Ondanks het feit dat ze nog steeds niet kan luisteren probeert ze een goede apprentice te zijn. Ze heeft een redelijk grote vriendinkring en roddelt graag over andere katten. Ze heeft geen slecht karakter maar doet het gewoon graag.
~
Wheatspot is nog steeds even druk, hoewel het geroddel al wat geminderd is. Haar vriendengroep is wat exclusiever geworden en langzaamaan begint ze meer naar de katers te kijken. ze zal enkele crushes krijgen, waarna ze even in een dipje belandt. Later zal ze (hopelijk) een partner voor het leven vinden en zelfs nog kittens krijgen. (again, hopelijk :3)

Connecties

Moeder: Roseheart
Vader: Greentear
Broertjes/Zusjes: Sycamorekit, Whistlekit, ...?
Vrienden: ?
Vijanden: ?
Crushes: /
Exen: /
Partner: /
Kittens: /
Mentor(en): ?
Apprentice(s): ?

Over mij
Naam: >3
Bijnaam: Bunny~
Bekendste account: Dyingpaw of Goldenpaw, I guess
Accounts: Dyingpaw, Silent, Goldenpaw, Meadow, Stonerain, Islandkit.
Motivatie: Ik heb erg veel inspiratie voor Wheatkit. Ook hou ik van het koppeltje en heb ik zin om een nieuw accountje in de Thunderclan aan te maken ^^. En ik heb nog een poes nodig, want ik heb al 2 clankaters :3

http://www.warriorcatsnl.com/t14145p20-colour-kits-kittens-gz
Terug naar boven
Permissies van dit forum: