Deel
Ga naar beneden
Admin
Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 26-03-18
Profiel bekijkenhttp://bunnydrop.actieforum.com

Rosespike (Icyrose x Lionroar)

op di maa 27, 2018 4:57 pm
21/12/2013

Naam: Rosekit
Vorige namen: none
Volgende namen: Rosepaw, Rosespike, (Rosestar?) (?)
Reden van naam: Al vanaf de geboorte blijkt dat Rosekit ontzettend op haar moeder lijkt. Haar naam is dus eigenlijk een beetje ter ere van Icyrose gekozen.
Geslacht: poes [Vrouwelijk]
Levenswijze: Clankat
Vorige levenswijzen: none
Volgende levenswijzen: (Kittypet?) (Rogue?) (Bloodclan?)
Clan: Windclan
Vorige clans: none
Volgende clans: (?)
Clanleader: Everstar, a Star that never will die.
Deputy: Daddy, I am so proud for you! [Lionroar]

Moeder: Icyrose
Vader: Lionroar
Broertjes: ?
Zusjes: ?
Overige familie: ?
Stamboom: http://www.myheritage.nl/site-family-tree-228324131/kit (word zo veel mogelijk geüpdatet als ik gekozen word ^^)

Rosekit is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ze kan erg gemeen uit de hoek komen en gevatte opmerkingen maken. Ze verafschuwt de liefde en vriendschap, dus eigenlijk is het een wonder dat ze een klein vriendengroepje heeft. Eigenlijk is ze het liefst alleen, als niemand haar irriteert of lastigvalt.

Rosepaw is zo mogelijk nog gevatter geworden. Ze word steeds beter met woorden. Ze is geen onknappe poes, waardoor er vaak katers een crush op haar krijgen. Ze verafschuwd de liefde nog steeds, maar maakt soms gebruik van de hopeloze katers om ze haar klusjes te laten opknappen. Haar mentor zal zijn handen vol hebben om haar te trainen, aangezien ze nu niet echt leergierig is. Ze zal wel luisteren, als het écht moet, en ze is slim genoeg om geen gevaarlijke dingen te doen.

Rosespike is uiteindelijk toch warrior geworden. Haar mentor is blij dat hij/zij haar niet meer hoeft te trainen. Haar karakter is niet veel meer veranderd sinds haar Apprentice tijd. Als ze zelf een apprentice krijgt, zal ze proberen (maar niet heus) om hem/haar vriendelijk te behandelen. Tijdens haar leven zal ze nooit expres een kat van haar clan verwonden omdat ze trouw is, trouw aan haar clan.
(misschien is het niet erg uitgebreid opgeschreven, maar dat is gewoon omdat ik graag nog wat verder uitwerk in de RPG zelf ^^)

Foto:

~Geen beschrijving omdat ik slecht ben in het beschrijven van het uiterlijk xD~

Kader: ~In de maak~
Kerst-Avatar 1:
Kerst-Avatar 2:
Kerst-Onderschrift 1:
Kerst-Onderschrift 2:
Onderschrift 1:
Onderschrift 2:

Naam: Mag je niet weten >3
Bijnaam: Bunny
Bekendste account(s): Dyingpaw en/of Goldenpaw*
Andere actieve accounts: Meadow, Silent, Stonerain, Islandkit, Flowertime, Sunday
Motivatie: Ik hou erg van dit koppeltje, en zou het een enorme eer vinden mocht ik een kitten mogen spelen van hen ^^ Verder heb ik natuurlijk erg veel inspiratie voor dit karaktertje, i <3 her already ^^
Leeftijd: 13 jaartjes jong ^^
Ervaring: Ongeveer een halfjaar :3
Voorbeeldpost:
De calico kitten liep door het camp. Haar 'vriendjes' waren allemaal onnozel aan het doen. Ergens wou ze best meedoen, maar waarom zou ze dat doen? Ze was toch liever alleen. Rosekit stapte naar de campingang. Zou ze naar buiten gaan? Behoedzaam keek ze om zich heen. lette er iemand op haar? Ja, jammer genoeg zat er een eindje verderop een warrior haar wantrouwig aan te kijken. Onschuldig keek ze hem aan terwijl ze terug meer binnen in het camp ging. Als kitten mocht je ook niets! Was ze nu maar al apprentice...

~Kort, I know xD Maar je kunt in een alleen-post nu eenmaal weinig doen :3~

http://www.warriorcatsnl.com/t14461p20-gezocht-kleine-kerst-pluizenbollen
Terug naar boven
Permissies van dit forum: