Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Daisykit (Jaytail x Minnowspots) Empty Daisykit (Jaytail x Minnowspots)

zo jul 29, 2018 6:37 pm
28/07/2018
Daisykit
Name Daisykit
Gender Male
Sexuality Homosexual
Clan Thunderclan
Rank Kitten
Age Unborn

Outside Daisykit is een kater met een smal, bijna vrouwelijk postuur. Hij staat relatief hoog op zijn poten en heeft weinig spiermassa, waardoor hij wel relatief snel is maar niet bijzonder sterk. Hij heeft een tortie vacht met wit over zijn buik, zijn sokjes en zijn kin. Zijn vacht is kort en glanzend, goed verzorgd en praktisch nooit vuil. Hij heeft zijn moeder's gouden ogen geërfd.
Reason for name Toen hij geboren was leek hij net een poes - met zijn slanke, vrouwelijke gestalte en zijn tortie vacht. Daaraan heeft hij zijn vrouwelijke, fragiele naam te danken.
Picture <3333

Inside Daisykit heeft een zeer zacht karakter. Hij is een zeer goedhartige kater, die altijd zijn best zal doen om iemand te helpen. Dit betekent niet zozeer dat hij ook daarvoor zichzelf in gebaar zou brengen. Daisykit is immers ook een ontzettend voorzichtige kater, die altijd wel twee keer zal nadenken voor hij iets doet en die ook de neiging heeft om veel te twijfelen, over alles. Er is echter één ding waar hij nooit aan zal twijfelen: en dat is wel dat hij heel loyaal is aan zijn clan en aan zijn familie. Hij zou hen nooit verraden, bewust toch niet. Dat maakt van Daisykit ook een hele brave kitten, en daarna ook apprentice en warrior. Hij doet niet aan kattenkwaad en probeert altijd zijn ouders en de rest van de clan en familie trots te maken. De warriorcode is de wet, en het is een wet die hij nooit zal overtreden - in wat voor situatie dan ook. Zijn braafheid, samen met zijn voorzichtigheid, zorgt er ook voor dat hij nooit risico's zal nemen, iets dat zijn siblings of leeftijdgenoten misschien niet altijd appreciëren. Het kan hem saai doen lijken, een watje. Het maakt ook dat hij heel bang is voor verandering, van welke vorm dan ook. Hij kijkt, in tegenstelling tot de meeste andere kittens, niet echt uit naar zijn apprenticetijd. Zijn homosexualiteit is ook iets waar hij veel mee zal worstelen, omdat het voelt als iets dat niet juist is. Als kitten fantaseert hij over zijn toekomst, zoals alle anderen - en dan ziet hij zichzelf met een zachte poes en een nestje kitten, zoals het hoort. Zoals iedereen het doet. Die droom word al snel geruïneerd; eerst wanneer hij zich beseft dat hij een tortie kater is en dus onvruchtbaar, en daarna als hij zich beseft dat hij eigenlijk helemaal niet met een poes wou eindigen, maar eerder met een kater.. Naast dat alles is Daisykit ook een nette kat, die zijn vacht goed onderhoud en het niet zo heeft op modder en viezigheid en die ook lichtjes duizelig word bij het zien van bloed.
Keywords Goedhartig, braaf, net, twijfelaar, voorzichtig, loyaal, bang voor verandering

My name Bunny
My age 18 years
My experience 5 years (en n beetje)
My ("famous") accounts Dyingblack†, Whitelion†, Winddancer†, Redpetal, Amberstorm (en veel te veel anderen)
My motivation (dit deel is het ergst rip) Oké, so, ik hou van kittens. Dat als eerste. En ik hou van drama (en dat is bijna gegarandeerd, nietwaar? ; )). En ik hou ook van Daisykit. Met hem ga ik compleet onbekend gebied op, voor mij toch, en het is eens iets nieuws. Ik heb nog nooit een homosexuele kat gespeeld (dat is ook een zin die heel raar klinkt zonder context lol) en het lijkt me interessant om te zien hoe hij door de struggle gaat, hoe hij ermee leert leven en wat voor drama het veroorzaakt. En daarnaast - Jaytail en Minnowspots zijn beiden bekende en enorm leuke katten. En ik hou van jullie allebei als persoon. So.. Why not? ; )

http://www.warriorcatsnl.com/t35702-ks-if-only-there-was-someone-who-loved-you
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum