Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Sun that shines after rain (Brindleleaf x Barksound) Empty Sun that shines after rain (Brindleleaf x Barksound)

wo maa 28, 2018 2:54 pm
18/09/2017

SUN that shines after rain
NAAM Sun werd genoemd naar de hoop dat er na al het slechte altijd iets goeds komt. Na elke onweersbui zal de zon uiteindelijk weer gaan schijnen, hoe dik de wolken ook lijken. Tevens slaagt de naam ook op haar vacht; goudkleurig, zoals zonnestralen die door de wolken heen breken, zoals de zon eruitziet s ochtends vroeg als ze nog niet fel genoeg is om je compleet te verblinden als je ernaar kijkt. Later zal ook blijken dat haar ogen amber zijn, de kleur die haar beide ouders dragen.

UITERLIJK Sun is een klein gebouwd poesje met een stralende goudkleurige vacht. Hoewel ze klein is, straalt haar aanwezigheid een warmte uit die aandacht roept. Je kan niet naast haar kijken. Haar persoonlijkheid draagt daartoe bij, aan de manier waarop ze zich houd, hoe ze trots en onbevreesd tegenover de wereld staat. Ze heeft gouden ogen met een open, geïnteresseerde blik die zo door je heen lijken te kijken. Ze is slank gebouwd, als een echte hunter, en lijkt altijd groter te zijn dan haar fysieke geringe gestalte.

INNERLIJK Sun zal nooit over zich heen laten lopen. Ze laat haar mening gelden en wie niet horen wil, zal voelen - hoewel dat soms iets moeilijk is, aangezien ze fysiek niet zo sterk is als haar karakter zou doen uitschijnen. Ze heeft een luide stem waarvan je je kan afvragen hoe zo'n klein lichaam zo'n volume zou kunnen voortbrengen. Ze kan bazig genoemd worden, maar is vooral autoritair. Ze neemt snel de leiding of de verantwoordelijkheid op zich. Sun kan er absoluut niet tegen om genegeerd te worden en zal haar nodige portie aandacht wel opeisen. Dat is ze misschien wel gewend geworden door haar jeugd, als enig kit. Ze is er altijd rotsvast overtuigd dat zij juist is en vind het moeilijk om haar ongelijk toe te geven. Dat zal later wel wat verbeteren, als ze ouder word, maar zeker als kitten en apprentice zal ze blijven vasthouden aan wat zij geloofd, of het nu heel duidelijk fout is of niet. Dat zorgt er ook voor dat als ze katten eenmaal vertrouwd, ze die gemakkelijk meerdere kansen geeft - een tweede kans is nooit de laatste kans voor haar. Aan de andere kant is ze ook moeilijk over haar eerste oordeel heen te krijgen, dus als je eerste ontmoeting een slechte indruk maakte kun je een vriendschap wel vergeten..

MOTIVATIE Hehe, Bunny hier met een last-minute aanmelding. Verbaast jullie waarschijnlijk niks want volgens mij sta ik al bekend als degene die zich altijd aanmeld voor elk nestje xD Maar dit nestje is anders! Ik was niet van plan om me aan te melden, in het begin.. Maar dit karakter heeft zich een weg in mijn brein gebaand terwijl ik het toch begon te schrijven, gewoon om het van me af te krijgen, om te zeggen - "kijk, wat een slechte aanmelding! Ik moet het niet zo forceren, dit is een teken dat ik me niet moet aanmelden!" En dan komt dit meisje eruit. RIP. En het is de voorlaatste dag en jullie hadden zo weinig aanmeldingen en.. Bark x Brindle was gewoon al een geweldig 'koppel' van het moment dat ze soort-van een 'koppel' werden. It's complicated.. En dat maakt het juist zo leuk. Met Amber heb ik natuurlijk vanop de eerste rij al het drama dat brindle met zich meebrengt meegemaakt, en het lijkt me absoluut geweldig om die kans ook te krijgen met Sun, in het allereerste Tribe nestje. Ook al is hun bloedlijn 100% Windclan. Yeah.. Bark en Brindle zijn samen geweldig, maar apart ook. Ze hebben allebei hun dilemma's (waar ik misschien of misschien ook niet wel een handje bij geholpen heb, woeps) en dat maakt hen zo interessant! Gun me deze kans om hun 'het had perfect kunnen zijn'-gezinnetje te vervolledigen <3

-Bunny uit
http://www.warriorcatsnl.com/t34297-kitten-search-when-life-will-take-your-breath-away
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum