Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Pitch (Corra x Khione) Empty Pitch (Corra x Khione)

wo maa 28, 2018 2:20 pm
08/01/2017


Hey! Mijn naam is Pitch! Ik ben een katertje en ik zit nu nog veilig in mama's buik. Ik ben een Rogue en mijn Bloedlijn is waarschijnlijk volbloed Kittypet of Rogue, aangezien mama mij verteld heeft dat ze ons gevonden heeft in een doos op straat. Mijn naam is omdat ik heel zwart ben - Pitchblack, snap je 'm? Leuk toch! Ik snapte hem niet meteen, maar nu wel nu iemand het mij uitgelegd heeft. Ik ben niet zo slim. Ik heb ook twee mama's, is dat raar? Mama één, waar ik in het begin vooral bij was - ze zijn even uit elkaar geweest, of zo - heet Khione. Ze is mooi met een lange witte vacht. Ik ben haar tegengestelde, maar we zijn wel even groot! Nou ja, we zullen even groot worden wanneer ik volwassen word. Hopelijk word ik zelfs groter dan haar! Mijn tweede mama heb ik eigenlijk best laat leren kennen, want  mijn eerste manen waren zonder haar. Zij heet Corra en zij is ook heel mooi! Ze heeft stoere littekens over haar snuitje en net dezelfde groene ogen als ik heb, en dan een mooie grijze tabby vacht. Beiden zijn erg hyper en ik denk dat ik dat overgekregen heb!

Maar eerst moet ik van mama iets zeggen over hoe ik eruitzie. Okayy.. Hmm, laat me even denken. haha, grapje, ik weet heus wel hoe ik eruitzie! Ik heb een zwarte vacht, echt, pikzwart. Pitchblack. Haha! Ik heb hele lange poten en een hele lange staart en ik ben best breed gebouwd. Ik ben de grootste van het hele nest en steek vaak boven andere katten uit. Ik heb dus groene ogen, en ze zijn bijna exact dezelfde kleur als die van mama twee! Samen met mijn hyperactieve gedrag doet dat mama één heel vaak denken aan Corra, dat zegt ze toch. Veel meer kan ik niet zeggen over mijn uiterlijk, ja toch mama?

Mama knikt, dus ik mag doorgaan naar mijn innerlijk, jee! Ik ben dus een echte spraakwaterval, zoals je ziet. Ik weet nooit wanneer ik moet zwijgen. Ik ben altijd vrolijk en altijd druk en hyperactief en ik maak heel vaak veel lawaai, wat mama vaak irritant vind. Ik vind het niet leuk wanneer ze me vervelend vind, dus dan probeer ik wel stil te zijn, maar het is heel moeilijk. Er zijn gewoon zo veel opwindende dingen om over te praten! Ik ben echt een moederskindje, vooral naar mama één toe. Ik kan ook moeilijk anders, want ik heb alleen mama's. Daardoor vind ik katers eigenlijk maar raar, ook al ben ik er zelf eentje. Ik wil niet stoer zijn, zoals zij blijkbaar willen zijn. Ik ben perfect blij met hoe ik ben, of dat nu stoer is of zwak. Ik ben een heel eerlijke kat en ik neem geen blad voor de mond, maar soms realiseer ik me dat ik daarmee iemand pijn doe en dan maakt me dat verdrietig. Ik denk heel snel maar ik ben niet zo slim, ik trek heel vaak de verkeerde conclusies en soms doe ik moeilijke dingen voor problemen die een makkelijke oplossing hadden. Ik zie heel vaak door de bomen het bos niet meer, maar ik vind het ook heel moeilijk om even stil te staan om naar dat bos te kijken. Hee, dat klonk slim, ja toch? Zie je mama dat ik heel slim ben!

Ze glimlacht. Mama doet soms een beetje raar, van het ene uiterste naar het andere alsof ze zichzelf tegenspreekt. Maar ik hou heel veel van haar hoor! Ik hou ook heel veel van mijn siblings, en van mijn andere mama en van de hele wereld! Er zijn geen slechte katten in de wereld en iedereen kan gelukkig zijn, en na elke storm komt er zonneschijn. Ja toch? Ik zou het nooit anders kunnen zien, want ik ben nu eenmaal een eeuwige optimist! Wauw, wat een moeilijk woord. Mama heeft het me geleerd toen ik voorbereidde om dit te vertellen, want ik zou het zelf nooit zo kunnen. Lijkt dit ingestudeerd? Ik hoop het niet.

Oeps, ik wijk af van wat ik geleerd had. Oké, terug naar waarover ik bezig was. Ahum, ahum. Euhm.. Mama, help? ... Ah, ja! Ik moest nog zeggen dat ik iedereen heel veel succes wenste, en dat Bunny (wie is dat? Ach, wat doet dat ertoe) er heel erg naar uitkijkt om een kitten te spelen in dit nest (huh, gaat dit nog over mij? Mama? .. Ik moet blijkbaar gewoon voortdoen, okay) en dat ze ook de ouders heel veel succes wenst bij het kiezen!

Ja, dit was het. Bedankt voor het luisteren allemaal! -buigt en loopt naar Khione toe-

http://www.warriorcatsnl.com/t31854-abandoned-love-kittensearch
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum