Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Frogkit/Toadkit (Ivywing x Cedarfrost) Empty Frogkit/Toadkit (Ivywing x Cedarfrost)

wo maa 28, 2018 2:15 pm
03/12/2016


Frogkit/Toadkit
"Quamvis sint sub aqua, sub aqua maledicere temptant"
Beste Ivywing, beste Cedarfrost.
Jullie kennen mij nog niet, en daarom zal ik mij even voorstellen. Je moet immers wel weten wie je zal opvoeden voor de volgende 6 manen, of eigenlijk zelfs langer nog dan dat. Nu ja, of Cedarfrost weet dat ik van hem ben, dat weet ik niet. Dat zien we wel. Mijn naam is dus Frogkit of Toadkit, dat mogen jullie kiezen. Ik vond ze allebei wel mooi voor mij. Ik ben een kater. Ik heb een lange grijze vacht maar ik ben geen tabby, oh nee. Mijn vacht is mooi effen, overal even lang en zacht en pluizig. Sommige katten zijn jaloers op mijn mooie vacht. Ik heb blauwe ogen, net zoals jij, Ivywing. Dat zal ik wel van jou gekregen hebben. Ik vind mijn ogen wel mooi, als ik ze in mijn weerspiegeling in het water zie, maar ik haat de blik die erin staat. Ik haat het hoe ze bijna lijken toe te vallen, hoe ze nooit ergens geïnteresseerd naar kijken en hoe ze iedereen altijd wat bozig aankijken. Ik kan er niets aan doen, dat zeg ik nu, maar later zul je daar vast en zeker aan twijfelen. Daar zal ik zelf ook aan twijfelen. Een 'resting bitch face' noemen ze dat, geloof ik. In ieder geval zie ik eruit als een riverclanner, met mijn lange vacht en ook door mijn grote bouw. Ik lijk veel op mijn vader in dat opzicht, dat denk ik toch. Ik ben gespierd, met dikke poten en een dikke staart. Natuurlijk heb ik daarin geluk dat ik een Shadowclanner ben, en geen Windclanner, want daar zou het nog meer opvallen. Maar ik denk dat je ondertussen wel weet hoe ik eruit zie..

Ik heb een hele grote familie, maar dat zullen jullie ook wel weten. Het is immers jullie familie, die ook de mijne zal worden van zodra ik er ben. Grootouders, tantes en ooms en neven en nichtjes in verschillende clans, misschien zelfs in andere clans dan Riverclan en Shadowclan. Dat weet ik niet. Ik ken niet iedereen van mijn familie, maar misschien wil ik ze ook gewoonweg niet kennen. Misschien wil ik hun niet teleurstellen, wanneer ze denken dat de zoon van Ivywing en Cedarfrost een stoere, grote warrior is en dat ze dan zien dat ik niet die charmante kater ben die ze zouden willen dat ik ben. Want hoe je het ook draait of keert, ik ben geen modelzoon. Ik ben niet diegene die je wil dat ik ben, en ik wil dat je daarop voorbereid bent.

Laten we beginnen met het allerduidelijkste, het opvallendste, misschien wel het meest teleurstellende van allemaal. Dit is moeilijk voor mij om te zeggen, mama, papa. Ik hoop dat jullie niet kwaad gaan zijn, dat jullie jullie teleurgestelde blikken niet zullen afwenden en dat jullie me nog in mijn blauwe ogen zullen kunnen kijken hierna. Oké. Ik ben.. Niet zo mannelijk als je denkt dat ik ben. Jullie willen misschien later dat ik een mooie poes vind, kittens met haar krijg en een partner voor haar word, maar dat gaat nooit lukken. Ik.. Ik val niet op poezen. Het spijt me. Huil alsjeblieft niet, mama, ik heb er ook niet voor gekozen. Ik.. Ik ben homo. Ja. Daar is het, ik heb het gezegd. Wees niet boos op mij?

Misschien heeft dat ertoe bijgedragen dat ik word zoals ik zal worden. Ik ben in geen geval een vriendelijke kater, dat is mij al genoeg gezegd. Ik probeer wel, of dat zeg ik toch altijd, maar het is moeilijk. Het is zo moeilijk om iemand met een vriendelijke blik aan te kijken, of om iemand niet af te snauwen wanneer die iets aan mij vraagt. Ik probeer het, ik probeer om te proberen, maar het gaat gewoon niet. Ik keer altijd weer terug op die slechte gewoontes. Als kitten realiseer ik me het niet, dus ik zal nu al sorry zeggen voor alle gemene dingen die ik zal zeggen, voor alle keren dat ik niet naar jullie zal luisteren. Ik wil vooral sorry zeggen tegen jou, Ivywing, omdat ik weet dat je me goed wou opvoeden, dat je me een degelijke kater wou maken, maar het gaat niet. Ik zit met mijn hoofd onder water, en ook al ben ik half riverclan, ik raak maar niet boven. Toch blijf ik doordoen, onder water, en het water die in mijn longen komt en waardoor ik steeds opnieuw lijk te verdrinken lijkt me geen kwaad te doen, alsof ik er immuun aan ben.. Misschien word je wel immuun aan pijn die je van zodra je geboren werd, zodra je bewust werd, steeds weer voelt.

Ik wil ook mijn excuses aanbieden aan mijn siblings, aan mijn neven en mijn nichtjes en aan alle andere kittens met wie ik op ga groeien. Ik besef me niet dat ik jullie pijn doe wanneer ik met mijn klauwtjes uit op jullie krab, of wanneer ik jullie uitmaak voor alles waar mijn kleine hersentjes op kunnen komen. Dat zal pas veel later komen, en dan zal ik me zo hard schamen, zal het me zo veel pijn doen om te weten dat ik jullie zo veel pijn gedaan heb. Ik heb een hart, ik zweer het je, ook al lijkt die wel van steen gemaakt, of misschien bevroren. En het duurt lang om het te ontdooien. Ik wist zelfs niet dat een kitten geboren kon worden met een bevroren hart.. Ja, misschien is dat het. Misschien is het een soort zeldzame aandoening, waardoor ik zo ben. En ik weet dat ik nu misschien uitvluchten zit te maken, maar zou je dat zelf ook niet doen? Of zou je zelf zonder problemen kunnen leven met een hart van ijs?

...

Dit is een beetje geëscaleerd. Het spijt me, ik heb mezelf niet onder controle. Ik denk dat ik misschien nog wat andere trekjes van mezelf moet uitleggen, nee? Nu heb je vast een vreselijk beeld van mij. Sorry. Ik ben dus een kater, technisch gezien, en ik lijk wel wat katerachtig misschien met mijn grote bouw, maar daar stopt het dat ook. Ik vind het vreselijk om vuil te worden en ik ben misschien best ijdel. Ik verzorg mijn lange effen vacht goed en zorg dat hij altijd mooi is. Ik ben bang van kleine ruimtes en misschien ook een beetje van de medicine cats den. Ik vind het niet leuk om niets te kunnen zien of om het gevoel te hebben vast te zitten. Ik hou misschien meer van water dan de gemiddelde Shadowclan kat, maar dat zal mijn Riverclan vader wel op zijn geweten hebben.

Oh, en mijn naam? Je vraagt je misschien af waarom ik voor iets als Frogkit of Toadkit zou gaan. Het is immers een katerachtige naam, voor een niet zo katerachtige kater als ik ben. Het staat voor de verbinding tussen Shadowclan en Riverclan. Een kikker, of een pad, is immers een dier dat je in beide territoria vind, in het moeras van Shadowclan en in de rivier van Riverclan. Ik vond het wel toepasselijk.

Dankjewel om naar mijn uitleg te luisteren, naar mijn emotionele relaas en naar wie ik denk dat ik ben. Ik hoop dat jullie het toch interessant vonden, en dat ik jullie niet te veel heb verveeld. Ik denk wel, dat ik de moeite waard ben om als kitten van jullie geboren te worden - maar ik wil al die andere mogelijke kittens, die dat ook graag zouden willen, toch ook wel succes wensen. Puur uit beleefdheid.

Dankjulliewel.
"Ook al zijn ze onder water, onder water proberen ze kwaad te spreken"

http://www.warriorcatsnl.com/t31339-kittens-sat-by-the-river-and-it-made-me-complete

Note: afgemeld
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum