Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Lightswitch (Shiverthought x Rowanflight) Empty Lightswitch (Shiverthought x Rowanflight)

di maa 27, 2018 8:58 pm
16/09/2015

{ Lightswitch }
{ Name Lightkit | Lightpaw | Lightswitch
{ Gender Female
{ Current rank Unborn
{ Future rank Kitten | Apprentice | Warrior | Elder
{ Reason prefix Light | De lichtere vlekken op haar vacht.
{ Reason suffix Switch | Omdat ze heel snel van stemming wisselt.

{ Mother Shiverthought | Ik weet ‘t niet mam. Echt niet.
{ Father Rowanflight | Nou, pap...
{ Siblings Direkit,
{ Grandparents Bluestar x Whitestorm | Energyburst x Pinkpassion
{ Uncles and aunts Littlewish, Minnowspots, Poppyleaf, Snowkit, Lightningkit, Sassyrose, Starlingdash, Measurevoice, Gravelrose | Lippaw
{ Cousins Aspenkit, Owlkit
{ Clan Thunderclan
{ Bloodline 62,5% Thunderclan, 25% Bloodclan & 12,5% Shadowclan
{ Leader Silverstar| Ik zal je wel volgen, denk ik.
{ Deputy Snowdrop | Oké, doe je best.
{ Medicine cat Jayfeather | De clan rekent op jou, dus je zal wel goed zijn.
{ Medicine cat apprentice Mistpaw | Succes ofzo?
{ Mentor
{ Former -
{ Current -
{ Apprentice
{ Former -
{ Current -
{ Fur colour Ros | Grijs
{ Fur pattern Schildpad
{ Fur length Kort/Halflang
{ Eye colour Groen
{ Posture Een slank, gestroomlijnd lichaam op lange poten.
{ Scars Nog geen.
{ Muzzle and pawpads Sommige van haar kussentjes hebben donkere vlekjes, maar de rest is roze.
{ Pictures x | Met groene ogen
{ Personality Qua karakter is deze meid een beetje een vreemd geval. Er is namelijk geen vast karakter, en dat is niet omdat dat sowieso moeilijk vast te stellen is. Haar karakter komt in alle soorten en maten. Het ene moment kan ze fantastisch lief en vrolijk zijn, en het andere is ze nors en chagrijnig, letterlijk van seconde op seconde. Het kleinste kan haar irriteren, maar aan de andere kant wordt ze ook echt vrolijk van het allerkleinste. Vaak zijn haar reacties dus erg extreem, waarom het vrij ingewikkeld is om met haar een vriendschappelijke relatie aan te gaan. Als ze ook maar iets van geïrriteerd, chagrijnig of kwaad is kan ze al heel agressief reageren. Echter is dit gewoon Light, ze heeft geen verschillende persoonlijkheden. Ze weet later gewoon precies wat ze deed, en zal ook zeker haar excuses aanbieden hiervoor - mits ze in een goed humeur is.
{ Sexuality Light is, wat men noemt, bi-ace. Biromantisch asexueel, wat inhoudt dat ze wel valt op beide geslachten, maar dat ze niet de aandrang heeft tot vrijen. Ze zou dus wel een relatie aan willen gaan met iemand, maar zou geen intentie hebben om zichzelf voort te planten.
{ In de RPG wordt dit nog duidelijker.
{ Sight ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️⚪️⚪️
{ Hearing ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️⚪️
{ Smell ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️

{ Speed ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️⚪️⚪️
{ Hunting ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️⚪️⚪️
{ Fighting ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️⚪️⚪️
{ Intelligence ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️⚪️⚪️

{ Clan knowledge ⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
{ Cat knowledge ⚫️⚫️⚫️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
{ Herb knowledge ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
{ Strategy knowledge ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚪️⚪️⚪️
{ Owners Bunny en Evelynn
{ About Bunny Hallo! Ik ben Bunny, 15 jaar oud en een meisje, zoals jullie misschien wel weten. Ik heb bijna 2 jaar RPG ervaring (op 30 september is het exact 2 jaar geleden dat ik mijn eerste account hier, Dyingpaw (nu -black en dood) aangemaakt heb. Mijn bekendste account is waarschijnlijk Whitelion, hoewel Windpaw ook in de buurt komt. Verder probeer ik ook Redkit en Drizzlekit actief te houden. Ik meld me hier samen met Evy aan, eerst omdat ze gevraagd had of iemand wou delen, maar toch vooral omdat ik toch heel graag een kitten zou willen spelen in dit nestje. Ik vind het interessant dat Shiver stemmetjes in haar hoofd heeft, en ben benieuwd hoe ze hiermee omgaat als ze kittens heeft - en hoe die kittens erop reageren als ze het weten. Ook rowan heeft een erg intrigeren karakter, en ik zou het dus heel fijn vinden als Evy & ik een plekje zouden kunnen krijgen in dit vast en zeker geweldig interessant (en dramatisch ghehe) nestje!
{ About Evelynn Heya! Ik ben Evelynn, of Evy, Ev, F, wat je wil. Ik ben eveneens een meisje, maar ik ben slechts veertien jaar oud ~ 28 januari word ik vijftien, en tegen die tijd heb ik zeker drie jaar RPG-ervaring. Nu heb ik het dus +/- tweeënhalf jaar gedaan, op verschillende sites zoals in de forumsectie van Quizlet.nl, pokemon-journey en hier op WC. Niet gigantisch veel dus (: Mijn bekendste account hier was Forestrain, maar nu is dat vooral Echopaw. Waarom ik me nu aanmeld voor dit nest? Wel, ik ben pas net weer actief; en dus wilde ik eigenlijk liever geen nieuwe accounts, zo snel. Maar delen wilde ik wel, dus hebben Bun en ik deze aanmelding samen gemaakt. Het zou echt supercool zijn als we Light ook echt aan mochten maken. Shiver is zó’n tof karakter wie ik al een langere tijd stalk, sorry not sorry xD en om daar een kitten van te spelen lijkt me echt super, vooral omdat ze beiden ook een beetje vreemd zijn. Ook zit er nu geen vast karakter aan deze kit, en dat betekent dat ik d’r waarschijnlijk nooit zat zal worden, omdat ik alles met haar kan. Ik hoop dat wij een plaatsje krijgen tussen ShiverxRowan’s andere kits, want dat zou echt awesome zijn!


http://www.warriorcatsnl.com/t26271-hearts-are-no-toys-kittensearch-shiverxrowan

Note: gedeeld met Evy
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum