Bunny's Dropforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Bunny
Bunny
Admin
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-03-18
https://bunnydrop.actieforum.com

Lilyvalley (Snowcrystal x Highfive) Empty Lilyvalley (Snowcrystal x Highfive)

di maa 27, 2018 7:50 pm
05/04/2014

Whenever someone calls me ugly, I feel sad and hug them

 
Algemeen
Naam: Lilykit
Vorige namen: /
Volgende namen: Lilypaw, Lilyvalley
Reden van naam: Lily: omdat ze zo wit is als een witte lelie, Valley: vanwege haar gelijkenis met een Lily-of-the-valley, een mooie maar giftige bloem.
Geslacht: Poes
Leeftijd: Unborn
Rang: Kitten
Clan: Riverclan

Banden

Moeder: Snowcrystal
Vader: Highfive
Siblings: {half}  1st litter: Razorpaw, Glacierfall, Blossompaw and Trothpaw, 2nd Litter: Moonkit, Rhymekit, Dovekit, Larkpaw and Dragonkit.
Overige familie: Silentmoon  (grootmoeder moeder's kant)†, Longspot (grootvader moeder's kant)†, ???(grootmoeder vader's kant), ??? (grootvader vader's kant), Dreamheart (tante, zus moeder)†, Otterpaw (oom, broer moeder)
Stamboom: https://2img.net/h/s28.postimg.cc/yjdrdyfu5/Schermafbeelding_2014_04_06_om_19_06_21.png
Vrienden: /
Vijanden: /
Crush: /
Partner: /
Expartner(s): /
Kittens: /
Innerlijk

Suikerzoet
Lilykit is een kitten die bij volwassenen altijd suikerzoet is. Overal is ze de liefste, de vriendelijkste, de onschuldigste. Iedereen vind haar vriendelijk en overal is ze geliefd. Bij de volwassenen en de hogere rangen, althans.

Giftig
Ergens in haar verscholen zit haar echte, giftige aard. Ergens is ze bang van zichzelf, omdat ze weet waartoe ze in staat is. Als je haar boos maakt, word ze dan ook nogal gemeen, en snauwt ze veel.

Moordzuchtig
En eens ze kwaad is, is ze in staat tot gruwelijke dingen. Meestal probeert ze iedereen op een afstand te houden, zeker als ze boos is, omdat ze eigenlijk niemand wil verwonden.

Afstandelijk
En dus is ze erg afstandelijk; niemand kan echt tot haar doordringen, en ook houd Lilykit er niet van om dicht tegen andere katten te staan. Ze heeft haar eigen ruimte nodig.

Claustrofobisch
Ook is Lilykit claustrofobisch; ze zal zich nooit in een kleine ruimte wagen, en als ze dat toch doet zal ze blokkeren.

Bang
Lilykit is bang van zichzelf, omdat ze weet dat ze erg moordzuchtig en gewelddadig kan zijn. Daarom zal ze nooit vechten als ze zichzelf tegen kan houden. Dat zal problemen geven tijdens haar training, en zeker als ze ooit in een echt gevecht zou komen.

Ijdel
Ondanks dat alles, kan ze toch ijdel zijn; ze weet hoe knap ze is. Daarom verzorgt Lilykit haar vacht goed, en kan ze soms nogal verleidelijk overkomen. Ze zal niet graag vuil worden, wat soms ook problemen zal geven als ze moet jagen.
Uiterlijk

Vachtkleur: Wit
Vachtpatroon: Egaal
Oogkleur: Groen
Neus en pootkussentjes: Lichtroze
Bouw: Fijn en gracieus
Vachtlengte: Als kitten redelijk kort, maar groeit als ze ouder word.
Uiterlijk kitten: Lilykit is een kleine, smalle poes. Ze is heel smal gebouwd en ziet er eigenlijk redelijk slap uit. Veel katers willen haar beschermen, omdat ze zo fijn en knap is. Ook is ze als kitten erg schattig; dat maakt haar tot ene lievelingetje van veel queens (eventueel ook haar moeder, als je dat wil ^^) Foto.
Uiterlijk apprentice: Lilypaw is kleiner dan haar leeftijdgenootjes. Haar groene ogen zijn groot ten opzichte van de rest van haar snuitje, wat haar erg schattig maakt. Haar witte vacht groeit langer en word een typische Riverclan vacht. Foto.
Uiterlijk warrior: Lilyvalley is in haar apprentice tijd veel gegroeid en is niet meer de allerkleinste. Nog steeds is ze niet echt groot te noemen, maar het is te doen. Haar witte vacht word stilaan pluiziger en haar verhoudingen worden meer gelijkmatig. Nog steeds is ze schattig te noemen, en veel katers vallen op haar gracieuze bouw en haar snoezige snuitje. Foto.
Over mij

Naam: >D
Bijnaam: Bunny
Leeftijd: 13,5 jaar
RPG-ervaring: Ietsje meer dan een halfjaar.
Bekendste account: Dyingblack
Motivatie: Ik hou zo erg van Lilykit <3 Ook wist ik eigenlijk niet dat Highfive en Snowcrystal een koppel waren, maar het zijn beiden zo'n coole accountjes, en nu ik de topicjes eens heb doorgelezen besef ik dat ik jullie al veel eerder had moeten stalken ^^ Ik denk gewoon dat dit nestje awesome word, met of zonder Lilykit (maar hopelijk met, ofcourse x'D).
Voorbeeldpost:


'cause I know that life is really hard for the visually impaired


http://www.warriorcatsnl.com/t16568-kittens-snowcrystal-x-highfive
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum